Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seupřímná
22. 09. 2004
1
0
3543
Autor
unseen
Dědečku, dědečku! Takhle to nejde -
- ze zloby staroby stavíš si hrad.
Jenom bloud bláhový měl by tě rád.
Tak už tu nestřečkuj.
A chcípni.
Šmejde...
unseen: To rozhodně ne. Existuje i zcela negativní city a je jenom dobře, když děsí... ;)
toxman: děsí? proč? copak existují jen pozitivní city?
merle: tedy...potěšil jsi mne, sourozenče :o)
aerotik: někdy možná ano, v tomto případě ne.
Jako provokace celkem "fajn", pokud je myslena zcela vážně (resp. upřímně), spíše mě děsí...
vím přesně, co si chtěl říct a vím o čem mluvíš, a souhlasím
pokud chceš potírat pokrytectví, si na tom správným místě :)
Ale fuj! Někdy je lepší troška taktu, i když ho třeba nazveš pokrytectvím.
ze zloby staroby
Dobré.
Chci říct upřímné, aqle nevím, jak to v kontextu básně vyzní.
Miroslawek
22. 09. 2004
:( Kdepak. Jestli chceš vidět, "chcípni šmejde", který působí, mrkni na "pátou soumračnou" od sjuuu.
miwo: nemotej mi do toho politku, tohle je intimní rodinná lyrika :o)
stvn: co má vyznít v kontextu básně?
rimmer: jenomže sjuuu se výborně rýpe ve vlastním nitru...já dštím síru a jed vně sebe...
Ono když řekneš - chcípni, šmejde - zní to víc, než jen upřímně, aspoň tak se k tomu většina postaví, protože když je něco hanlivé, musí to být za každou cenu upřímné, neníliž? Ale nakonec jsem si všiml, že se tak dokonce miniatura jmenuje, takže říkám - je takoá neotřele upřímná.
Jako báseň se mi to líbí, akorát nemám rád, co z ní jaksi čiší za pocity... Ale když si představím sebe za pár desítek let, tak bych se ani nedivil, kdyby mi toto někdo napsal, takže si to užij... t*