Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní večer
23. 09. 2004
7
0
3697
Autor
Azathe
V kůži mlhy
Večera
Pod víčky němé
Žádosti
čekám…
Pod šaty dlaně
Větroví
Tichá prosba
Do klína
Vtiská
sama sebe…
Vzlétnu do
Prostoru
Ve vášni víru
Oblak dýmu
Z páry našich
těl…
Satirou popsaná
Peřina
Vůně opadaných
Stromů
rozbitých…
A pláč ticha
Rozplynul se
V hudbě mého
sténání…
Miroslawek
04. 10. 2004
Žádný extrém není dobrý. Zlatá střední cesta je stále zlatá střední cesta a uznání individuálních požadavků čtenářů také není k zahození.
Svým způsobem máš a nemáš pravdu... Nemohu psát pro všechny, všem splňovat požadavky. Proč taky? Někdo pochopí jak to psáno bylo, jiný podle svého, jiného to unudí...ale názorovat z jednoho, až příliš subjektivního pohledu - to mi k ničemu není.
Když jsi svůj názor nerozváděl, přišlo mi to daleko milejší...samozřejmě zapracuji, ale ztrácet čas názorováním a přesvědčováním se, to mě nebaví.
.
Raději nechávám čtenářovu fantazii plout samostatně, nerada vodím dospělé za ruce.
Luckytaky:
Čekám sama sebe
Ozvěnu těl rozbitých,
sténání...
Heh :o))
Všem děkuju za kritiky! :o)
:o)))
dobré.. dobré obrazy.. :o) hezky to začíná... s napětím..
následují moc pěkné obrazy.. ..a závěr :o)))
zjímavě na mě působí Ty jedoslovné řádky.. dávají tomu takovou přerývanou atmosféru.. což mě osobně u básní s touhle tématikou vyhovuje :o)))
tipek.. :o)))