Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZatím
Výběr: Sunmoon, vesuvanka
30. 09. 2004
5
0
5074
Autor
Honey
Zatím ti jen odevzdaně ze rtů četla...
Viděla tě všude
jak se jí vyhýbáš
ve své náruči
na každém kroku cítila tvůj chlad
a zároveň teplo tvých rtů
zatím
vídala tě i ve spaní
Zatím jen dychtivě přivírala víčka...
a chtěla víc
zatím
jen část tebe měla
a nad ránem tě
opouštěla po centimetrech
Zatímco jsi spal...
Zatím jen
vnímala tě každou vteřinou
a v duchu věčně říkala si
Odejdi
zůstaň
Zatím...
honey: ano...až bude nějaká ta chvíle...problém je, že na povídky je potřeba víc času...ale podívám se...:o)
moc díky. Ráda bych znala Váš názor i na moje povídečky, tagže esi bude čas... :o) Zivotní myšlenka, houpací postel... a basničky přibeh pro tento den, zkrocení nymfomanky, dvojrole.... díky díky :o))
Moc pěkně a citlivě zpracované.... TIP a V
Sunmoon - díky za avi a vítám Tě v redakci
děkuju, zjistila jsem, že někteří redaktoři berou autorům chuť něco psát svými příkrými soudy...je sice pravda, že pořád jsi tu Ty, se kterou se většinou shoduji...ale stejně jsem se rozhodla rozšířit citlivou část redaktorů o svou maličkost.
A jsem moc ráda, že se Ti tohle líbí, mě jen mrzí, že je to dílo tak nějak opomíjeno...nevim...
Díky... To je skvělé, že jsi se takto rozhodla. Pokud jde o tuto báseň, možná, že výběr jí trochu pomůže na světlo.
to je neuveritelny, presne v tuhle chvili jsem v uplne depresi z kluka, kteryho miluju, ale mam pocit, ze to neopetuje ... ne tak jak to asi potrebuju ... a tak jdu sem na pismaka ze si prectu o depresich jinych lidi ... a najdu tohle ... je nadherna a od srdce ... a taky dost o mne ... a diky ... a tip jako blazen ...
náhodou je to moc pěknej chaos...vlastně mi to ani jako chaos nepřipadá..:o)) je to dost srozumitelné a dost od srdce...