ale no táák:), angelíčku...přece..přece.
já se ptala, M. odpověděla:)))
děvčata nebavte se o mě. kuju*
Sid se ptala, já odpověděla. Toť vše.
ne v momentě psaní zřejmě
proto jsem do kritiky nedal zinkový, ale jen pozinkovaný..
a zdá se nemá jeden význam
a je půl čtvrtý ráno
a první elektrika jede 5:08
a pekařství otvírá v 5:30
vůní koblihů
Ti krásný den
8^)
Ode mě hlubší kritiku nečekej. Rozhodně jsem se při čtení nenudil, až jsem zapomněl, že je to báseň a ne život. Nebo naopak?
V každém přpadě *!
~Něco řešit, někoho mít
a čekat s napětím na SMS
Jednou za čas, takovou tu zachytávací,
jakože ještě není konec...
Ne, nechci aby byl, do hajzlu,
fakt ne,
nevím, co mi dáváš a co dávám já tobě,
ale nemůžu to nechat tak,
nechci....
Je to jak magnet, nebo co.
Kurva.
Malá Terezka je celá po tobě, víš?
Kolikrát už jsem si říkala,
že na to seru.
Že na tebe seru...
Pak zavoláš, pane opatrný v patnáctiminutovém hovoru
a nechceš vrátit věci.~
ty vole ten název!!!!:)
a vulgarismů jako nasranej.. ale ale.. už se s tebou dá opět komunikovat? :)) né, sranda......ale ta se sem teď nehodí, hm, já vim, sorry.(víš, že vždycky dalo)
Neřikej že i Zuz. ví a už se vyjádřila.. to mě za-jí-má! Ale má pravdu, zbytečně si zamrdáváš hlavu chlapama.. osatně jako každej, kdo někdy cítil potřebu někoho držet, někoho u sebe mít... přistisknout se na dveře a nepustit, když chce odejít... ale sou na tom stejně i ti, co kvůli celýmu zkurvenýmu světu posílaj svý milovaný do hajzlu a neví, jestli chtěj nebo ne, aby šel...
kurvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*t, jasně že tip, a nevim, proč se ti tady u toho takdle vykecávám (ale je to moje nejdelší kritika za posledních pár měsíců.. možná i za celou dobu, co sem tady... tak padni na kolena a děkuj bohu, že mě kurva máš!!!:)))))))))))))))))))))))))))
J_C..........promiň, nerada jsem tě dostala do rozpaků.. zapomněla sem, že tys ještě netušil..(nebo si ňák opomněl), že já sem ta nejdokonalejší.. ach ano, už je to tak.. já, jen já, jen já.
:)
no dostal tě na kolena ten můj supervýlev pro Marťu, ne?:) Tak jen říkám zbytečno být překvapeno:)
chápu:) jsem Tě jenom zkoušel..
bože co ty seš za Johna? Samý chápu-nechápu-chápu-nechápu... tohle praví Johni/Johnové? nedělaj!!:)
hm, takže Ceder znamená Pavel, jo? Nerada bych se tě dotkla, opravdu ne, jen .. myslela sem, že je to nějaká zkomolenina slova "cedník"...:)
ne to je od celeru, to je snad logický, ne?:)
zelenina, ne? a nedělej si ze mě srandu, jo?
tak počkej, zelenina nebo celer?
s Tebou je to na dlouho, radši ti napíšu báseň..
napiš mi bááááséééééň! Krásmou romantickou...nebo néé... mi-lost-nou...nebo jakoukoli:)
pro Tebe všechno:) třeba i krásmou..uvidíme..
jasně, teď frčí krásmý... krásný už jsou aut... ty nečteš takový ty tupý časáky? Tam se dovíš, co je in, co je aut, tralala, lalala....
jsou moc drahý a na netu se stydím, moh by někdo vidět co čtu..
no, to je fakt....
já mám nápad...naštvem Marťasku a budem si povidat pod jejim dilkem:)dobrej nápad, ne?
jo jasně, ale rychle, mám už jen pár minut, zas ten vlak..
blé, tak to se s tebou nebavim:( si dycky vzpomeneš až když už nemůžeš
mělas přijít dřív a nesváděj to na mě:) Nebo uvidíš!!
já už sem tu dlouho.. to ty sis mě nevšiml... hele, neodporuj mi, ty nevíš, že za všecko na světě můžou chlapi? Takže z takový banality, jako že ti jede vlak, mě asi těžko obviníš, hehe:)
jsem se koukal a nebyla si tu. za všecko můžou chlapi, ale dělaj to kvůli ženskejm. Náhodou, já se do vlaku těším, budu si číst..:) Čao
Sid:Beru nene, Zuzana jako Angelik neví....to ví Zuza, Jiříkova ségra....a
Print: Děkuju, je to pro mě čest, moje první výběrová....ale taky první, kdy se mi psalo hodně zle, až tak, že jsem neměla čas něco kalkulovat a vymýšlet...
John: To vypsané jako že jo? Díky taky....je to fajn
Miss_Moody: přesně tak, jo!! Ale já už tady nemám být,jede mi vlak..hu hů nebo jak dělá..:)
Miss Moody !
***!
upřímnosti 42galonů do barelu
z pomyšleného plechu
zdá se
Swan: Jako pozitivně je, anebo prostě vyblitá?Jako pro tebe...Co si o ní myslíš?
Chalmin:No,moc jsem nad tím nepřemýšlela...nebylo nad čím. Prostě to tak bylo....