Fotky jsou skvělý. I popis je pěkný. A děkuju za poděkování ...
Mám jednu reklamaci. To Kosí taj-dó nebylo od Mardou, ale od Havany a Havana je to krásné stvoření co mi drželo při zpívaných tai-dó texty (je se mnou na jedné fotce ... na té s kytarou).
ale o Mardou jsi taky mluvil, ne? Havanu na pospisek doplníme, vzpomínám si na ni, i když jsem nevěděl, jak si říká.
To sis spojit s tím že Pří-slovaj-dó je vnováno M z B :-)
vesuvanka: to nevadí, to jistě nebyla poslední možnost nás vidět
Připomínám všem, že dnes v sedm v Týnské literární kavárně!:) účast povinná!:)
Připomínám že to troskotá na vlkovi, je mi líto... :(((
omlouvám se ale povinnosti školní zabránily mi nastoupit do posledního vlaku směrem na Prahu, kterým bych akci stihnul. pardon
srha
tuleň
Rowenna
a další...
Moc se Vám všem omlouvám. Do kavárny jsem přišla již před 18. hodinou a měla jsem s sebou i slíbené obrázky... ale v kavárně bylo hodně plno - i ten sálek zřejmě pro nás zadaný (bylo nadepsáno, že bude obsazený od 18,45) byl plný, samé neznámé tváře, já s francouzskými holemi, těžko bych se proplétala... zmocnila se mě tam doslova klaustrofobie, na kterou normálně netrpím, a tak jsem odešla...
Moc mě to mrzí, ale opravdu mi tam nebylo dobře - moc stísněné podmínky....
já se s snad taky ukážu, moc obličejů neznám, takže mě to láká... snad se stihnu vrátit včas z Brna... klidně taky něco přečtu, ale mám skoro strach, že mé věci na to moc nejsou :^( ale těším se.
Tak jsem si zajistila, že v pondělí odpoledne nesloužím.
:-))))))) těším těším
Hmmm, potkávat vás je jako droga ... rád si šlehnu další dávku a vezmu nějaké čtení, bude-li zájem - že by tentokrát ze soudku nasranejch?????
avi
ajky.. já se v pondělí do Prahy asi nedostanu.. auuu..
Rozhodně vás tam všechny chci!:)
reb: Klidně... budou li tam ti, jichž se to týká...
Jééé, já tam sice být nemůžu, ale mohla bych třeba poprosit někoho, aby jednu dvě tři mé přečetl?
Krásno: no možná si něco vyberu.... musím se nejdřív mrknout.
Mrkni, ale číst bych chtěla od někoho jinýho, nevadí?
Aha, my svahilštinu ve škole neberem :-))))))))))))))
Proč? Protože vím o někom, kdo se tam chystá a chtěla bych aby to četl on :-)
Tak já se ho zeptám. Noe, přečetl bys něco - třeba tu o věnečkách?????
Jéje ... to víš že jo, rád. A co tak to tvé poslední tai-dó?
jéééé, a dáte mi pak vědět jak se líbily?
:-{} a pro Noa taky jednu :-{}
:-))))) takže dvě? "Moje poprvé" a "Konečně si zase užiju"?
Nevím, kolik mi srha dovolí.
až deset minut... takže třeba šest, osm...
No tak já ještě kouknu. Ale řekla bych maximálně ještě tři krátké další. A díky oběma.
tož já bych se stavila, když to vyjde, minule se mi to celkem líbilo, až na to, že tam bylo kapku teplo a nebylo jistý, jestli mě do tejdne nevyhoděj ze školy..to bych si to teďka mohla užít líp..tak můžu jo, když mě teda nevyhodili?:-)
Budu se snažit přijít a těším se. Mohla bych přečíst dvě dílka?
Teď koukám, ono se to čtení týká asi jenom Totemu nebo můžeme číst i my z Písmáka?
To čtení je otevřené... navíc většina lidí se stejně osobně zná a vyhcázej spolu dobře... já jsem sice v redakci totemu, ale s Lyrykem mezi sebou nemáme žádný problém, vycgázíme spolu bez problémů.... navíc navzájem chodíme na své akce...
Přivítáme tem velmi rádi kohokoliv a ještě radši budeme, když bude kdokoli číst... toto je otevřená platforma, jak písmák, tak totem
Takže určitě přijď!:) Budu se těšit. drfaust/srha
To platí pro všechny:)
možná se ukážu, nevím-záleží na spojení. Jinak, doufám, že počítám dobře, když si myslím, že týnská kavárna bude někde kolem týnského chrámu?
zdraví supo
asi spíš ne... já nevím... to je věc majitele... ale nepamatuji se, že bych tam viděl někdy někoho s vlkem:(
škoda že se nedá zařídit menší koncentrace smogu.. posledně jsem byl tak uzený, že mě minimálně na půl roku přešla na podobné akce chuť..
No, kdybys rebecco přišla, tak se taky pokusím utrhnout.
:-)))))))
Proč jsi nasraná?
reb: cokoli.... co ti bude vyhovovat. Pojď.