Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Znalas ho půl hodiny Udělal ti to na smradlavym hajzlu v hospodě padesátý cenový kategorie Přišla jsi domů a řekla jsis :”Jsem žena” Cítíš se jako žena? Budeš to vyprávět svejm kamarádkám?
Znalas ho 3 hodiny Z jednoho pitomýho klubu Takovej ten podnik kam se choděj balit kluci Odved si tě domů a udělal ti to v posteli svejch rodičů Zůstane ti navždy vzpomínka?
Znali jste se tejden Vyšli na Petřín ruku v ruce Byla to rychlovka 50 metrů od lanovky Napíšeš si to do svýho deníčku?
Už jste spolu chodili půl roku Dojeli do motelu na 130 kilometru dálnice na Brno Milování bylo vcelku dobrý Alespoň ne nepříjemný Budeš tohle někomu vyprávět?
Znáš jich hodně ale s nikým jsi ještě nespala Cítíš se méněcenná? Stydíš se to přiznat i svý nejlepší kamarádce? Myslíš že nejsi žena?
Protržená blána Trocha krve na záchodovým prkýnku Na prostěradle Mezi tvejma nohama Tak kolem toho se točí svět? Kolem toho se točí naše životy?
Podíval ses jí do očí A uviděl jen svojí touhu 5 minut tvýho života Bylo to poprvé Cítíš se jako muž? “Volové,takový porno jste s žádnou kundou ještě nezažili” To řekneš svejm kámošům až budete sedět nad desátym pivem? Buď rád že nemáš blánu
Trocha sperma v použitým kondomu Z toho je cítit filozofie života
Dívko chceš být ženou? Chlapče chceš být mužem? Staňte se jimi ! Snadnější než-li si dokážete představit
Tohle otáčí kolem dějin a naší existence Kolem ,co se nikdy nezastaví
tak nechám, když už jednou něco napíšu a někam vypustím tak už to neměním.. Ostatně je to ještě o pár let starší než 2004, takže na sebe jakožto na teenagera musím bejt hodnej :)
Hagrid : Dík za reakci. Ale nepřeháněl bych to. S odstupem času vidím, že by to spíš bylo zralý na smáznutí (což nedělám) nebo předělání. Přeci jen ta forma a některý obraty mi dnes přijdou jaksi pubertálně/dětsky naivní/neumětelský.
TYVOLE!!! VZALS MI DECH! DO POSLEDNÍHO PUNTÍKU PRAVDA DRSNÝ + ZE ŽIVOTA. Jo tenhle styl fakt žeru a ty obraty? Bejt holka tak mi to asi hodně šrotuje. Dík za tohle dílo **************
pro me je sympatickej ten punkovej zaklad s filosofujicim prubehem textu, byt asi i trochu moralizujicim, lec da se to prekousnout, vzdyt treba i Zajickovy texty pro dg307 sou precpany moralizmama, ale je to furt zkousnutelny, protoze za tim moralizmem cejtis spis touhu po jakysi zmene, nez chut cokoliv nekomu vytykat a ukazovat, o kolik ze je zrovna ten tvuj nazor spravnejsi
a tip i za to, ze mi tvy texty pripominaj oblibenou hudbu
znala sem ho tejden.
co ho znám,žije jen sexem.
tak sem ho využila,aby mě odpanil.
tim sem ho sprasila,pač zatim prej využíval jen von.
odpanil mě na velký posteli.ani nebyla skoro žádná krev.
dá se říct že sem na tom byla eště dobře.
mně bylo 16, jemu 29
tvoje báseň se mi líbí.tip
jsis?? To fakt existuje?
Tahle nadržnost mě taky štve. A holka, co je pana a kluk, co je panic, nejsou společností vzati za dospělce, za rovnocené.
Mimochodem, on se kolem toho náš život skutečně točí. Smyslem života je život a k jeho přetrvání je potřeba sexu. Jen ten soudobý sex je naprosto jiný, úchylný, z nudy vyvedený, deformovaný.
Báseň je znovu mírně moralizující (hlavně začátek). Ale mně se to líbí... takový dobrý to je.
Jednou jsem napsal báseň s názvem "Chtěl BY JSEM napsat píseň, co by se líbila každýmu" . Kritici mě rozdrtili s tím, že takhle to nikdo nevyslovuje. Když píšu nespisovně, píšu přesně jak vyslovuju. Jo, jsem prase, ale co můžu dělat. Ono foneticky existuje lecos.
Jo, život se jinak točí okolo splynutí gamet, pitomý. Za mlada jsem dost moralizoval, takový ty představy, že spasím svět a budu jinej než ostatní, zkrátka taky pitomý :o)