Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa špičce jehly
09. 10. 2004
4
0
2315
Autor
Jajoch
Kolik se vejde andělů na špičku jehly?
zeptal se Smrti Sen
Jen tam tak seděli, ani se nehli
Tisíc a jednu noc, tisíc a jeden den
Smrt mlčela
aby následně prohlásila, že nemá čas
a musí pracovat
Workoholička
Beztak zahejbá se Světlonošem
Vzhledem k tomu, že už je to tu dlouho, tak budu trochu zabržděná :o) právě jsme k vánocům koupili čtvrté vydání sandmana "údobí mlh" a asi to tam poznávám...nicméně sestřička svého brášku pořád nabádá, ať nedělá skopičiny a že mu ráda pomůže nebo poradí... :o) a lucifer se zatím sluní na Bahamách...asi tam mají rande.
Je to komiks. Je to o "Nesmrtelných" - což jsou Smrt, Touha, Sen, Delirium a další takovýhle postavy. Je to dost psycho, ale je to úplně super a tímhle jsem to tak nějak lehce...no...zprznil. Tak z toho mám smíšený pocity.
Myslím, že by se to mělo dát sehnat v pohodě. Jinak Neil Gaiman je celej geniální - jestli někde uvidíš knížku Nikdykde, tak vřele doporučuju.
Děkuju. Nečetlas nějaký sandmanovský povídky? Rád bych potkal někoho takovýho, protože bych rád věděl, jestli by to chválil, nebo mě chtěl zabít...:-)