Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVakusy v pecnu
Výběr: djPes
15. 10. 2004
1
0
3313
Autor
Sanelma
Vakusy v pecnu.
W E L C O M E T O K A M B O D Ž A.
Oligarchy!
Soukromé peklo.
Mlč!
A poslouchej!!
...nebo chceš ránu elektrickým šokem?
...
...
...
...
Apríl!
Vítej, kamaráde.
Jez a pij a hoduj....
Tad: já taky ne:) je to tvořené v základech spol. věd...psychologie...hlubinná psychologie S. Freuda...To by mělo mluvit za vše:)
To říká která tvá část? :) Víš, máš to docela fajn...a když tě nikdo nebude chtít, můžeš chodit se svým druhým já...:)
To je docela lážo plážo. Tak zdar mummine.
Kristýn_Pravda
27. 10. 2004
:o) kouzelný jak jde ze dvou smajlíků vyčíst charakter osobnosti.... schizofrenie... to sedí :o)
působíš trochu schizofrenicky.... Až v tobě bude :o) část, napiš ještě raz, ať mám dobrou náladu....
Jo, pekelná je každopádně. Popravdě jsem moc nevyrozuměla co teda ty a Vakusy, ale nenutím, chápu...:)
Je to smutné, du hast recht lebo ako se to řekne.
To jednou v MF Dnes vyšlo kambodžské desatero z ňákého koncentráku a o tom to je....Apríl je jen útěk. asi si adoptuju černouška...
Netuším, jak pro druhé, ale pro mne pekelná. Čtu a cítím sirný zápach. Ale jen si hodujme....