Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZočiť odtiene
Výběr: Elyanne, Lyryk, sleeping_beauty
26. 10. 2004
20
0
7566
Autor
Bix
zvládnuť tlak farieb
modrého plameňa
lesklej hnedej schránky gaštana
zastav sa v odtieňoch
zastav sa pred azúrom
rozbúreného mora
tvoje oči
už aj tak horia
...akej farby su tvoje oci, Bix? Veslej? Ja mam modre a momentalne smutne...Smutna prevlada nad modrou.
Tez jestem w dialogu, Bix.:)
z Toba. Dodalam cos nowego.
Rozmawiam.
I oddycham tez Twoich kolorow - z podziwem, ciekawoscia, checiem.
Ingmaro:
Dzieki, moja mila :o) Oburzalam sie przeciwko tej minimalizacji od Ribi´ego, bo zgubila sie melodia, jaka tam potrzebuje miec :o) Nie moge po prostu zupelnie zmniejszyc liczbe slow---to nie sens mininalizacji...
Nicollette
19. 11. 2004
Ribi: teda, Ty ma ma maximálne minimalizuješ :o)
V Tvojej verzii je nutný obsah...ale ja počujem medzi tými slovami inú melódiu :o)
Miroslawek
17. 11. 2004
zvládnuť tlak farieb
lesklej hnedej schránky gaštana
zastav sa v odtieňoch
pred azúrom
tvoje oči
už aj tak horia
Wemi, Vespa:
Áno, tak nejako to bude. Oba naše jazyky majú iné svoje klady aj zápory. Na niečo sa jednoducho viac hodí čeština, iné vyznie nejako "lepšie" v slovenčine.
Odhliadnuc od toho, tu píšem pocity a dojmy, ktoré sú akoby "nadjazykové" - jazyk je pre ne len spôsob obalu. A spôsob, akým ho používam, bytostne definuje mňa ako osobu :o))
Jednoducho povedané - nejde mi o šmrnc, ale o obsah a možnosť pre druhých tiež tu niečo svoje nájsť pre seba:o)
Ďakujem Vám za názor*
Ingmaro:
Dzieki. To dla mnie wiersz z bardzo wazna trescia i jej brzmieniem. Jest przedwyjazdowy - przed Lwowem. Pisalam o niebiezpieczenstwo bliskosci, ktora moze wychodzic z "kogos" oczu.
Wyjasniam ta tresc, bo chce, zebys na to popatrzyla i pod tym wzgledem :o)
Czy chcesz zapytac o jakichs tam wyrazach? Znaczeniach?
Juz pisze Ci list...jestem teraz z Toba czesto w mysli, potrzebuje Twoje poglady, potrzebuje DIALOG*
výborně....
je to nádherný, jednoduchý, citlivý
Vespa: ano, v češtině ztrácí mnoho věcí šmrnc:) ovšem mnoho věcí ho češtinou aj nabývá....
tvoje oči
už aj tak horia
lahůdka všech lahůdek nejlahůdkovatějších... :))
t*
měj se fajn a jen tak dál !!!
m.
hezký to je, ale v tý barvičce se mi to špatně čte ...takže mi ty či fakt hoří:-) *
pěkné, ale stejně mi příjde, že takovejch dílek je to spousta... Kdyby to bylo v češtině, určitě by to ztratilo šmrnc...
Ten wiersz ma swoj oddech. Swoja przeroczystosc. Pieknie bylo czytac i wiedziec, ze taki masz:)