Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSPOLEK AUTENTICKýCH RůžOVýCH KRáLíčKů
13. 10. 2000
2
0
4685
Autor
au_ten_tyk
§ 1) Lepší svět pro všechny krysy.
§ 2) V rámci autenticity se vynechává. Dvojka se mi nelíbí.
§ 3) Krysa kryse packu myje.
§ 4) Přístupný pouze autenticky registrovaným členům spolku.
§ 5) a) Lyrykovi vstup zakázán.
b) Dokud ho smrt nerozdělí.
c) A dokud ho SARK nesezná být dostatečně autentickým.
§ 6) Chce-li se někdo stát členem SARK, musí autenticky prokázat, že je spontánní jako krysí ocásek.
§ 7) Každý den musí člen spolku pohladit srst růžového králíčka, a to spontánním a autentickým způsobem.
§ 8) Každý člen musí denně napsat oslavnou báseň na téma "Význam neotřelé krysí srsti v postmoderní společnosti."
§ 9) a) Králíček rád trávu.
b) Někdy i mrkev.
§ 10) Větší kotce každé rodině.
§ 11) Do každé hospody Rubikovu kostku.
§ 12) Nehlaď ježka v kleci.
§ 13) Každý člen musí napsat esej na téma "Co má společného krysa s růžovými králíčky."
Krysa a růžový králíček? Mají společné to, že se o ně Pájazajímá ve svém životě jen chvilkově.
O krysu, když ji potká, a o růžového králíčka, když byla malá.
Krysa je podnájemnice u králíčků a občas si pučí nějaký jejich hadry ,,, to je celá pravda!!
au_ten_tyk
26. 10. 2000No přece pyžamko!!!!!
au_ten_tyk
23. 10. 2000
Chi chi. Co má tak krysa společného s růžovými králíčky? To bych také ráda věděla.
en - ten - tyk!... hm, dneska mi to vyšlo na licho, takže nic, rozpočítám se příště a uvidím :o))
Ty brďo, mě tak někdo urazit, jako au_ten_tyka halogenka... Fuj.
No zřejmě je (AU!!!)Tentycká...
au_ten_tyky dva špalíky, čert vyletěl z elektriky..)))))
a pozor!!!:..bez klobouku bos, urazil si nos!!!
..))))))))
hele, nic proti, ale kategorie děl auditorium není určená pro podobný věci...