Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTéma ke zpracování
23. 10. 2004
1
0
3981
Autor
Kelis
Slunce je vlastně nějaký obrovský reaktor (nebo něco podobného), určený pro potřeby mimozemské civilizace a život na Zemi je jen vedlejší neplánovaný následek jeho působení.
Nyní naše „Slunce“ již mimozemšťané nepotřebují a vlastně se jim to ani nerentuje.
Zabývají se otázkou, zda ho dál nechat spuštěný a nebo ho vypnout.
Jestli vůbec ti titěrní a hádaví tvorové na té planetě hned vedle stojí za to!
Slunce a měsíc prodal obchodník Karel mimozemšťanům za slepici a planetu Zemi, kterou předtím prodal za baterku
Miroslawek
28. 10. 2004Pišta_Hufnágl
28. 10. 2004
Vzhledem k tomu, že ten reaktor běží sám od sebe, nerentovalo by se jim spíše ho "vypínat". Chtělo by to ještě nějakou další myšlenku. I proto, aby to téma nebylo obehranou písničkou.
Žblunce je jedna z myriády prachobyčejných událostí kousek vlevo od středu jednoho z teroreticky nekončného počtu Vesdírů. Ale není dobré se mu dloubat v nose!
...to už tady bylo.
Garth:
ja jen dal téma ke zpracování. Záleží na fantasii každého co s tím provede.
papouch:
možná bylo... nic se nedá vymýšlet do nekonečna... občas se prostě někdo trefí do něčeho co už tu asi bylo...
Přesto přeji všem, kdo mají chuť se do toho pustit, bohatou fantasii a rychlé pero (dnes už vlastně PC)