Rakapolrak: Oznamuji, ze tenhle patek, jinak take 12.11., jsou na Proseku Poor Fellows a Broum Band, takze bude doufam konecne zase poradnej grungik:) Btw, kde mi jsme se to vlastne potkali poprve???
MNO JOOOOOOOOOOOOO!!!:))) Uz viiiiiiim:) Tak tedy jindy...
Hu-ha, nasadit masky a razime do ulic! Dneska bude divoka noc!
Obcas si potrebuju fnuknout... pardon, ze to musite cist... jinak dekuju za vase slova, ktery prijeme zahraly, weminko a... racku poloracku? Hyh:)
aha, heartless.... broken heart.... sakra, mám chuť ti říct: KURVA, CHLAPE, KAŠLI NA TO!!!!!
copak mě poslechneš.... ne, to vim....
ale ... víš, že je to strašná ztráta času... jenom z trucu, zkus něco (někoho) jinýho... jenom z trucu... je to jedna z mála (ne)možných možností, žejo... ráčku... poloráčku :)
1)první přečtení: myslím jen na to, kterak se nevzyvracet... snad ještě najdu sílu hledat krásu.... (přeháním) chudák kluk, říkám si, co ho to napadlo... vidím před sebou Obraz Doriana Graye, znetvořenou duši, kusy odpadávajícího masa... zdánlivě podoba navenek, ale uvnitř jen zrada a nesmiřitelná krutost
žádný svědomý, jen předstíranej život, automatičnost
2) druhé přečtení: odvážila jsem se číst ty slova znova (cha, to se rýmuje)... a vidím jinej smysl, cejtim touhu začít rozdávat vážný rady, který stejně nikomu nepomáhaj....
jsem trochu ohromená... tohle je zatím to nejlepší, cos kdy vytvořil... možná je to příliš dobrý, snad se do toho příliš vžívám...
jsem s tebou
upřímnost... to je ten klíč, tohle je setsakra upřímný... bolestivý
jsem s tebou, až moc... až za hrob.... to zní hloupě...
ale kdo porozumí.... všichni... nikdo...
na chvíli ti závidim a mám pocit méněcennosti.... chlape, tohle je nádherný... ještě pár takovejch a máš sbírku... budou padat na kolena a prosit tě o podpis.... ale hovno, kecám.... to bys stejně asi nechtěl...
prostě po stránce obsahu, stylistiky, výběru slov, formy.... skvělý
tip
Přál bych si nepřát si... mou jedinou touhou je však toužit... toužit zase nevinně, beze strachu... doufat v něco lepšího... a moct věřit, že už nebude důvodu pro takovéhle věci...
...omlouvám se za strohou odpověd, blbá nalada... bohužel oči dnes viděly, co by srdci radši zůstalo utajeno...
Dekuju vsem... z nekolika duvodu ted asi nemuzu najit vic slov...
;o))))))))))))))))))))))))))))))
hm, mi se to líbí a tady aspoň nemusim vymejšlet melodii :o)
syrové, možná surové, ale pořád velice lyrické, co dodat... dodávat nemusim snad nic
tip
A uříznu ti obě půlky,
bradavky tvé na talíř....
No to je tak...tak...NECHUTNÝ...
TIP!!!!
po dlouhé době báseň, která mi opravdu něco dala. úžasná, opravdu. líbí se mi, že žádná sloka nevyčnívá nad ostatní, krásný celek. jistěže tip.
Je to dobrý. Ba řekl bych DOST dobrý!! takže hlavu vzhůru, jo?? :o) t*