Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen taková blbost
29. 10. 2004
6
0
3441
Autor
BohemiFan
"I KDYBYS NA MĚ BYLA MEGANASRANÁ, TAK TĚ POTŘEBUJU"
A to je špatný...
Fifi: Právě, že teď na to velice bolestivě přicházím... (když se koukneš do kritik, zjistíš, že jedno velice tradiční jméno v nich chybí):
Michalka222
09. 11. 2004
gabio: znovu přípomínám, že jsem to nevyřkl já, ale někdo, o kom to vlastně je, ač si to ten človíček v tu chvíli asi neuvědomoval..... Můj úpadek jako autora podle mýho pořád pokračuje... ale díky moc..
jo, tohle je ze života.
Jsem ráda, že tu za sebou můžu nechat dobrou kritiku, už jsem se lekla, že padáš dolů.
t
líbí moc
A neviem prečo by som ti za toto dala hneď najradšej tristo tipov... možno preto, že by to rada počula nejedna žena...
a ja ten tip dám. práve preto. dík.
Díky moc, ale můžu pochybovat, že by to ta jedna o který to je, slyšela nějak obzvlášť ráda....
Nejde o to, že by to ráda slyšela kdejaká žena....ona má chuť to i vyslovit.... moc otevřený a výštižný. *
dúfaš? :) je dobré vedieť, že ťa niekto potrebuje... ja zažívam pravý opak... tak veľmi by som to potrebovala počuť a stále nič.. lenže nehovoríme o potrebe mať človeka čo ti operie a navarí... proste skús experimentovať..:)
Ale to by se mi nemuselo vyplatit. Nejsem z lidí, co rádi riskujou....
jo...chyba to je....a rekla bych, ze chyba je nekde ve tvym sebevedomi...:-) Ale prvni krok je, chybu si uvedomit....:-) Druhy je to napravit a vzit si ponauceni....abychom to uz nikdy v zivote neopravovali....protoze i tak budeme mit prace dost s ostatnimi nasimi chybami....a ne treba do toho jeste opakovat neco, z ceho jsme se meli davno poucit...:-)