Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSamota
16. 10. 2000
4
0
5156
Autor
suva
Samota rozvíjí
květ bílých lilií
Samota stačí
slavíku k pláči
Samota nastává
když srdce bolavá
Puknou jak ledy
až naposledy
Nadějím zamává
prázdnoty dálava
Falešní hráči
temnotou kráčí
Samotu zapíjí
vínem co vylijí
Žárliví zvědi
od zlosti bledí
...
snad jen: když už bílých lilií, tak květy, ale pak by neseděl rytmus, co? ;-)
uv to se mi ulevilo... :-))
(možná jsem Ti říkala, že se kvůli němu učim francouzsky... no, taky kvůli němu :-) - jen jestli se mi ještě bude líbit??! :-))
milovníkům osamění doporučuji krásnou báseň v próze Ch. Baudelaira Samota...
(suvi omlouvam se za konkurenci :-)
kéž by lilie kvetly vždycky...
v případě mého nejoblíbenějšího básníka ze školních škamen, pro tentokrát, promíjím :c)
sůvi: brzo bude Ova, a potom... potom ti zase někdy přijedem vyplenit ledničku a vyválet podlahu v kuchyni :-)))
héééé, počkej já ti dám samotu. příště ti přijede písmáků aspoň dvojnásobek... ještě na samotu budeš s nostalgií vzpomínat ;-)))
BTW: ta fotka vyšla...
Miracleion
18. 10. 2000
Já bych tedy udělal mezeru mezi dálavou a falešnými hráči...... Krom této připomínky se to ovšem žene jako bystřina, jejíž proud strhne.......čtenáře:o)
Jo, asi jo, mezeru. A já pořád, co tomu chybí...
Dik Zahrado, na tebe si musím někdy udělat víc času.
Hezky se to čte, rytmus pádí, jako u některých básních od Cesare Pavese.
Jenom malé rejpnutí: "oni zapíjejí. Ale přesto dávám TIP, suvicko.
Jo samota...
Ale hezky to odsejpá, opravdu, jako by to chtěl mít člověk co nejrychleji za sebou.
Teda jako tu samotu...
Nejhorší na tom ale je, že samota nejde urychlit a někdy ani uprostřed hlučícího města necítí člověk neosamocení.
A jindy, v mlčenlivém zamyšlení,osamocen v okruhu sta kilometrů, není sám...
suvo, PMŠK tzn. TIP...