Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠvédská trojka
16. 10. 2000
16
0
8796
Autor
racek
Švédská trojka
/V.V./
Dnes je to prvně
ve třech!!!
A hned špica!
Já, Ty
- a vedle:
Nohavica.
/16.10.2000/
I když jsem po noční kocovině, tak jsem byl po ránu tebou mocně potěšen. :-) Líbí.
Viktor_Čistič
08. 10. 2001
Jarek by měl kam se dostal radost, bydlí hnedle vedle, až ho potkám, určitě nezapomenu přeposlat dojem z prostovlasého cédéčka. Na přehřátí je ovšem v domečku vybaven klimatizací. :-)))
supr !!!*
Miroslawek
08. 01. 2001
:o)...nápadité a prekvapivé !! To ma oslovilo, :o)
Pointy na záver sú skvelé...mám rada ľudí, ktorí píšu trefné blbustky, :o))) Dík !!
__, byly z tělocviku, matiky nebo z kreslení?
Sakra, teď přemýšlím co bylo to mohlo být, kdybych si pouštěl Alexandrovce. Fuuuuj, toť by byl ten největší a nejbestiálnější grupáš na litoměřicku! :o)
Smíchám - což je sloveso odvozené od smíchu :o)))
Jednoznačný tip, je to vážně skvělé :o)))))
Racku, Racku...dneska jsem Tě objevil a stáváš se mým oblíbencem!!!
Nevím sice jestli Tě dneska taky dočtu, ale někdy to bude určitě!!!
Víš, já mám rád krátké a trefné a to dovedeš přímo mistrovsky...
chacháááá!!!! nejdřív to ve mě "(z)tuhlo" - a pak tohle... (má cenu psát něco o tipech?)
Některé Tvé básničky mají poněkud průměrný charakter, ale některé jsou, Tvými slovy: špica! Tahle blbůstka je na tip.