Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZase jsem si zavařila.
17. 10. 2000
12
0
2633
Autor
ALENKA
néééé, já myslela, že z říše těch....no, divů přece!!!!!!!
Zahlédla jsem ji z pod kořínku stromu, když padala dírou dolů...
Ach!!! Ty jedna Alenko!!! Kterápa ty seš? Seš mi ňáká povědomá....
:-))
Kdo zná Alenku? Kdo mi poradí?
Že mi to ale trvalo!!
Ale už jsem Tě poslechla i s opravou! Jsi má dobrá víla! Díky Lyrdo :o)
Lyryku mas pravdu prvni dve sloky se narodily spontáně a pak uz jsem byla lina, znas mne..
Kalinko diky tez, asi bych si s tim pohrala, ale nejak nebyla vule!
První dvě sloky patří do učebnic!!! Vážně!!!
Ale ty druhé by tam mohly patřit po další troše tvého úsilí. Je třeba si pohrát s rytmem, zejména prvních dvou veršů v předposlední a poslední sloce.
"Na kahanu za rozbřesku
ovařím si kus netřesku.."
drobná změna v rytmu a tvůj smysl to neztratilo, a podobně:
"Na kahanu za úsvitu
vyrosteš mi do blankytu."
Jistě najdeš pro sebe lepší varianty, ale rytmus těch začátků bych nekrátil .-))))
Díky a tip
..a co:
vzkypí touha do blankytu..../???:o)/
Jo, souhlas s Falkou and dalšími kvitujícími. Je to fakt příjemný, lichotící jazyku českému...
Kiss na čumáček za hrátky s čertem /češtinou ovšemže:o)/, zkusím si tě zapamatovat a číst tě. :o))
Jo, ostatní, píp též!:o)
poslední sloka, a poslední dva řádky té předtím jsou (pro mě) zřetelně slabší... zbytek je dokonalej
celkově to na tip stačí bohatě
Páni, Alenko, ty to umíš se slovy. Četla jsem to několikrát. Uvař ale radši něco pořádnýho, bude mít hlad, až přijde. :o) ***
TYYYYYYBRĎO ..... přebíhal mi mráz po zádech, jak je to
DOKONALYYYYYYYYYY
papoušek je nadšenej!!!!!! píp píp píííp !!!!!!