Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seW gitarze
Výběr: drfaust, Elyanne
07. 11. 2004
8
0
1909
Autor
Ingmara
Czy umiesz mieszkać
w samym środku gitary
gdzie kryją się najciemniejsze chwyty
wszystkich piosenek?
Czy umiesz przeżyć tą zimę
jako modrzew?
Well.
I don't speak Polish, though I understand, after all it is a language very similar to Czech.
Anyway I chose English to give you my compliments.
This is a wonderful poem and I'm very glad I've read it.
musel jsem nad tím chvíli přemýšlet...
ale snad jsem si to nakonec ve svém přebírání přibližil dostatečně...
líbí
úžasná libsvučnost!
i přes moje jazykové nedostatky to vytváří zvláštní náladu. možná že právě díky té polštině...
Ďakujem:)
... za rozmowe i obecnosc -- dzieki za uwage o drzewach i chwytach, i o poczuwaniu (slychac i czuc...;) tu napisanych slow.
Ciesze sie (som rada) Was slyszec :o)
vesuvanka: Pravda je, že ten odkaz po poľsky bol už pre Ingmaru :o)
Krátky kurz poľštiny bez diakritiky:
gleboko = hlboko
skryta odpowiedz = skrytá odpoveď
ktora juz znasz = ktorú už poznáš
bardzo = veľmi
:o) Avízo platilo na žltú kritiku vyššie :o) Ospravedlňujem sa za zmatky.
Všetci:
Autorka nehovorí po česky :o) Takže ak ktokoľvek hovoríte po poľsky, tak môžete smelo skúsiť písať jej tak :o) (Hovorí aj po anglicky, by the way :o)
Vďaka.
Vrelo odporúčam jej tvorbu.
gleboko
chowa sie tajemnica
skryta odpowiedz
ktora juz znasz
symbol - to tylko okreslenie nas
niezdolnych odpowiadac od razu
Bardzo lubie Twoja poesje. Jeszcze nie nauczylam sie napisac Ci wolnie swoje poczucia, ale probuje...Sciskam. Kolory i dzwieki. Proba zrozumiec.
Bix - já jsem dostala od Tebe avi - bohužel rozumím jen částečně, takže prosím, co znamena
gleboko
chowa sie tajemnica
skryta odpowiedz
ktora juz znasz
a ještě, kdo je Bardzo? Moc mě těší, jestli slova týkající se poezie jsou určena pro mě.. vyřiď jí prosím můj pozdrav, neumím anglicky ani polsky, spíše se snažím porozumět...
nevěřící_tomáš
07. 11. 2004
sorry, problemy z literkami, ale inaczej -- po polsku:) Modrzew to takie drzewo iglaste, ktore zgubia te "igly" na zime, nie zostaja wieczne zielone jak choinka.
Po czesku rozumiem, ale nie umiem mowic i pisac, dlatego po polsku:). Znam tu kilku czytelnikow, ktorzy czytaja po polsku, wiec probuje...
Modřín se jmenuje ten strom česky. Za krásnou báseň i za polštinu tip.
Ráda jsem si přečetla a myslím, že jsem porozuměla, i když neumím polsky, je to hodně blízký jazyk... Je krásná a dávám TIP