Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seParody of Krytyk
25. 06. 1999
1
0
4531
Autor
Merle
Copák, kampááák?
Tak jak?
Atak a tak?
Jen tak?!?
No tak!
Jo tááák... ;-)
Tak ňák.
Tak, tak...
Je to velmice obsahově rozsáhlé, ale téma, problém je věčný! :)))))))))
*Parody of Krytyk: jak již bylo řečeno v Machovi a Šebestové: huí ťak, ťak...buďme dětmi...ANO
m.
uch, tohle rozluštit, bylo dost drsný... měl jsi tam dost chyb, kromě toho já mám klávesnici qwerty a rozložení z kameníka, což tomu taky mnoho nenapomohlo, ale nakonec se mi to jakž takž podařilo... :-))))
Mp zsl zrfs kp. zp kp- Nídrň úpbrfůp. úpbofůo útpbrfůp. nsnořla idémí. ýr nx dmsf krfomá : Ímpt néůá. dztsms čéůé. Kr zp dútíbmý + kí b§nrv Ltxzxls mrumím. ,xdůé,. ýr ,o smo moc mrultozoupbsů (igg. zp kdr, lůolsž. vp :). Npjiýrl. zsfx mr,§ýi ,pv důpiýot. Nídmořls dr ,o ůéné.
Návod : Každé z těchto písmem nahraď písmenem, které je od danného znaku na klávesnici vlevo. Příjemnou zábavu; život je krutý.
Myslím si, že Krytyk tuhle skvělou parodii přežije. Ač s ním nesouhlasím a moc se s ním hádám (a někdy nechutně) jsem si jist, že je to bezvadnej chlap. Jo, a mám ho rád!:-)
Štěpán: Klidně. Škoda, že to opravdu byla Parody of, a ne moje "skutečný" dílo.
Štěpán: trefa do černýho (Tak kampááák Kuzmo Kuzmiči.... :-))) )
Snoopy: to těžko
Všem: Díky
Jinak: Asi to nebyl vhodnej čas, když se tak koukám na dílko nad tím... :-((
Snoopy: to těžko
Všem: Díky
Jinak: Asi to nebyl vhodnej čas, když se tak koukám na dílko nad tím... :-((
Merlíku,tu tvoji věc si stahuju na svoje stránky, jo? Myslím, že pobaví i další lidi. Směju se i po třech dnech... jseš dobrej!!!
B.Ezejmenij
26. 06. 1999Jsi Génius. Moje povha by měla a chtěla psát takovýhle básnicky.
Poslednií dobou to ale nejde.
Piš, piš, piš, piš, piš,piš tohle je potřeba.
Díky za smích - pravděpodobně jsi mi prodloužil život, ale jdu pracovat, tak si ho zase zkrátim.
Merlíku, Merlíku, to se dělá, utahovat si ze starých pánů? Směju se sám sobě...!!! Připomělo mi to Svěráka a Smoljaka (třeba Švestku)... Budu mít pěknej den...
Krytyku, Krytyku
už to máš na triku
nemáš si s námi zahrávat
I když mě napadlo
zda tvoje divadlo
říká jen že máš nás rád.
už to máš na triku
nemáš si s námi zahrávat
I když mě napadlo
zda tvoje divadlo
říká jen že máš nás rád.
no tak, co to a nebo ze by, ne to snad...
ale asi ano.
tak nejak.
maniak
drzim palce :-)
ale asi ano.
tak nejak.
maniak
drzim palce :-)
no ne, říkám to nerad :), ale moc rád, tentokrát jsi trumfnul ty našeho milého b.ezejmenného! a dokonce navíc i kritika (nějak nám totiž vyměk')