Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo stýskaňátkách
Autor
katy
Každé správné stýskaňátko má svou chundelatou peřinku. Ale každá ta peřinka je tuze maličká, protože i stýskaňátka jsou drobná stvoření. A taky je všem strašlivá zima, jelikož takové stýskání není vůbec teplé a hřejivé.
A kdo to vlastně jsou stýskaňátka? Takové mrňavé bytosti, které vznikají vždycky když je někdo smutný. Můžou vzniknout i vnitřní samotou a ta stýskaňátka jsou potom ještě strašlivěji studená a mají věčně rýmu, protože tahle nemá šanci nikdo zahřát.
Stýskaňátka se celý rok shromažďují na nebi, a potom když je čas, konečně začnou létat. Ale všechna nakonec sletí dolů, to je jasné, a aby neměla moc tvrdé přistání, mají ty svoje peřinky.
Všechny peřinky jsou bílé a vůbec nehřejí, tak proto je stýskaňátkům pořád taková zima.
Některá ale na chvíli pocítí, jaké to je být teplo. Ta chvilička však trvá jen velice krátce a je to tehdy, když přistanou někomu na tváři a roztají. Potom taková stýskaňátka musí umřít. Ale jsou moc šťastné, když se mění v jednu malou kapku, která steče za krk, protože tu chvilinku si nemusí vůbec stýskat a být smutné (jinak je to náplň jejich života).
Ale ostatní stýskaňátka dlí ve svých peřinkách a hrozně plakají, jaká je jim zima, a jak jsou smutná.
A potom se peřinkama spojí a děti z nich udělají sněhuláka nebo kouli nebo něco takového.
Ale stýskaňátkům je stále smutno.
Dočkají se až na jaře, kdy jim všem pukne srdíčko a všechna stýskání jsou najednou na chvilinku pryč.
To je tehdy, když je člověk moc šťastný, že je konečně jaro a směje se.
Ale za chvíli si začne zase stýskat, tak se zase narodí nová stýskaňátka.
Tak buďte prosím na svá stýskaňátka hodní, třebas nakonec budou mít aspoň barevnou šálu, aby to měla trošičku lepší.