Nedekuji za nepochopeni :-)
na mě je ve vysvětlení moc zapeklitých slov. prostě je to tak složité, že nemám sílu to dočíst, nezlob se. Vlastně bylo příjemnější si myslet, že to do hloubky zas tak není:)
Čest
Rozhodl jsem se toto tedy provesti dnes! Sic malo mam casu a mnohe me netryzni.
Ano takze nazev a uvodni veta naznacuji mnohe. Jedna se o tema ekonomiky a jeji fluktuace... mysleno tim bylo, ze promeny a nejvyssi vrcholy jsou ovlivnovany silnyni vudcimi osobnostmi. Mysleno Hitler (od toho prehlasovane "o" pravda netusim jaka vyssi moc me primela a naucila jej napsat, neb ten nevim kde by takovych hledala ma ruka!), Regan atd.
Prumer geinalnosti jest jakasi relativne optimalni rovnovaha mezi duchem a racionalitou, ktera ovsem prevlada a tudiz se duch jako zensky aspekt stava jejim otrokem.
Toto cele vsak neni chapano jako chyba, neb jako cesta stredu, cesta uchopeni vlastni podstaty jak ted chapu s vychylkami, ovsem tolerovatelnymi, vychylkami nicicimi, presto pro mne.. vyssimi.
Dalsi vety jsou ovenseny pochopenim a jakousi socialni toleranci...
A konec je venovan vsem kteri nerozumi :-)
Dekuji za navstevu... Hezky den
Craerassy: Znate me, pane!
jistě...znám, generále! ...smím už pohov, pane?:-)))
a co kapesný a vycházka???
To je mocná zbraň do rokou bojovníkům proti legalizaci cannabis...
Souklubníci se nějak ještě nevyjádřili. Proč?
Dyk ty už ses vyjádřil, chobote.... :)))
moc zábavné..... ste šašci dvorního mikuláše z Poděbrad.... :-))
ale jinak já zvedám pacinku a sem za.... (pro nechápající ano, souhlasím)... :-)) s x... :-))
Od 6. kritiky odspoda až ku mně je to mluvivší mi z duše. tadle je to kratší, ne? včetně toho avi:)
..řekl Václav, obrátil do sebe další sklenku a objal nejbližší strom...
Craerassy: ale hovno. Bez dukazu neprijimam!
tahle část se mi líbila moc: "Víty. Jsem"
jinak ne
Alte: Tož toto bude perlička, něco takového ještě nemáme... .)) Souhlas.
Stejně by mi zajímalo, co tím chtěl básník říci... :)
Tak to samosebou, ale - nějakou myšlénku mít musel.
No vidite, jak je to jednoduche:-) Vyklad dodam az bude cas.
Giltar: Tak to mi pošli avi, o to nechci přijít.