Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo
06. 12. 2004
2
0
1213
Autor
Pan_Da_Loose_Key
Okno jen vtahuje
fialový mrak
samota je svébytnou
noc dochází den
den obchází noc
žlutý hrad
pojí se stíhačky na nebi antény
vzpomínka v obraze
katasrofy
jež
slavící je každého mrtvého
umění
chvíle
fialový mrak
samota je svébytnou
noc dochází den
den obchází noc
žlutý hrad
pojí se stíhačky na nebi antény
vzpomínka v obraze
katasrofy
jež
slavící je každého mrtvého
umění
chvíle
Pan_Da_Loose_Key
07. 12. 2004
You know the day destroys the night
Night divides the day
The Doors - Break on Through
nejako mi to pripomína Morrisona
Hlubší kritiku? Jelikož vůbec nechápu, co jsi tímhle chtěl říct, tak nemám co kritizovat. Ačkoliv je to asi moje chyba, jsem nejspíš příliš povrchní:)
Pan_Da_Loose_Key
06. 12. 2004
tato báseň je na mě až moc smíšenná, čtěnář se špatne or- ientuje. Napsal jsem smíšennou báseň, kde jsem rýmovanou a nerýmovanou část odělil a třeba ji někdy uveřejním, (ale bude to můj nápad, i když sem ho tady řekl!)
davám tip za jež, protože je tometafora (mohl by to být i zvíře)
To je jedna z těch věcí na pomezí povrchnosti a dokonalosti. Zoufale se snažím, najít v tom nějaké sdělení, leč smysly se prolínají a konečný efekt je nicotný. Každopádně je to dobře napsáno, a použita, či vykradena, slova, která táhnou. Že sleeping? Ale k čemu je báseň, která nedává prostor prakticky k žádnému dojmu. Já se zase obávám, že je nepostihnutelná...a jako takovou ji za moc dobrou nepovažuju, ale možná se šeredně pletu...občas také předkládám podobné rébusy a rozčiluju se, že je nikdo nechápe...
Já už jsem to vzal. Nejsem moc vytrvalý. A co se takhle zeptat přímo autora, jestli nám to nechce objasnit? Haló Pane, pojďte si s náma hrát.