Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrase
23. 12. 2004
1
0
3253
Autor
Aleya
Zabili jsme naše prase,
takže pozbylo na své kráse.
Bylo pěkně tlusté,
štětiny mělo husté.
Trošku mi ho bylo líto,
ale pak jsem dostal jelito.
A pak byly prasečí hody,
které nás vyvedly z nepohody.
Jerry_Shit
06. 09. 2005
je to tak strašné, až je to skvělé:))
sk8: rytmus je příšerný, myšlenka zavrženíhodná, rozuzlení bez hlubší pointy a tak...ale má to perfektní atmosféru mysli lakomého jedenáctiletého dítěte, které sice má rádo prasátko pěkně namalované v obrázkové knížce a bránilo by ho do posledního dechu, ale zas na druhou stranu ho klidně rádo zpapá a bude mít plné bříško
všechno není o tom, jak jsou kytičky krásné a verše dovedené do dokonalosti
prostě tip bez dalších větších hlodů
Péťo, já tady pudu asi poměrně proti tobě, ale tohle se mi v klubu prostě nelíbí :-/
...+ jako dílo je to příšerný...
Terezka> Se s Tebou rád potkám .. :-)
Mi to přijde až odstrašující + vezmeme-li v potaz věk, ve kterém to autorka napsala - to je jedinečný .. :-))
Promiň, ale mně to prostě do toho klubu nesedí, ale je mi jasný, že to je v tuhle chvíli v podstatě jedno...
Jak říkáš Ty - nedurdi se - jasně, že to neni jedno ( nebo aspoň mně ) - ale - zatím vidím jen to, že se Ti dílko nelíbí & nechceš ho v klubu, přičemž ani jedno z toho jsi neopodstatnila - takže - čekám .. :-)
Aleya: Neber si to nijak osobně :-)...
dílko se mi nelíbí, když to vezmu po technický stránce, kvůli rytmu, rýmům, obsahu a vlastně i kategorii...
Péťo: S tím klubem...víš, já si to asi předatvovala trochu jinak...přijde mi to podobný, jako s přátelema...patrně sem nemyslela, že když si budu chtít přečíst něco v klubu, že narazím na věci, ve kterých se o vraždění zvířat píše a ještě se to, řekněme lehce, podporuje...nevím, jestli máš pocit, že kdybys tam tyhle věci nezařazoval, tak že by tam dílek bylo málo...nebo já fakt prostě nevím, jak to bereš...
Je fuk, kolik dílek v klubech je - na tom nesejde - ale - tady - myslím si - autorka v ranném věku vyjadřuje své smypatie ke zvířeti, které musí umřít, jen aby se najedla, aby se rodina měla líp .. Myslím, že přes tu debilní volbu slov ( odpusťme - jedná se o dílko autorky řekněme jedenáctileté ? Cos v tý době psala ty ? ). Tohle je naprosto unikátní, jedinečný a myslím si že ojedinělý dílko svýho formátu, takže bych to nevnímal tolik tragicky ..
Pokud se Ti to ještě pořád nezdá kejvnu, jestli ho pořád chceš vyřadit - nechci se s Tebou hádat ani maličkato, takže tak ..
( usměj se )
jedenáctileté? maximálně devět mi bylo:). později jsem se vrhla radši na prózu :D.
Hele - jí dám do klubu - Ty - materialisto ( nijak neapeluji na autorku .. :-))
Slůůůníčko
18. 12. 2004
Petr Pan: Díky, tam se to jistě hodí:>).
jó, a to jsem ještě cenzurovala tu pasáž s krví:). nechtěla bych potkat sebe jako dítě:D.