Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGoro-dó
21. 12. 2004
18
0
11317
Autor
klipeto
Bílý pes Goro dó
dó
gorodó.
Naproti mu hadi dó,
plazijó,
až skoro dó.
Kósnó hadi do Goró?
Nebo Goro do hadó?
Kdo z nich zkorodó?
slonovina2
30. 12. 2004
Noe1: žádný strach, vypadal jsi mnohem větší a silnější.-)))
jo, ale díval jsem se na voloďu, páč se mi nezdály při čtení některé formulace.. a opravdu.. bylo tam hodně nepřesností.. takže, jeslivá mi neodpustíš altajdó tak mu to bonznu!:o))))
Montrealer
23. 12. 2004
Určitě t*!! Příští rok jí odrecituju Mikulášovi. Doufam, že za to dostanu hodně bonbónů. Nebo uhlí :o)))))))))
chroust: no a přitom stačí napsat blbost začínající na dó- :)))
úplně mi bereš slova:)))
nó, já jsem zvažoval, že Noemovi napíšu Volo-ďó, když je to takovej fanda.. ale on se rychle urazí, už jednou jsem byl v jeho neoblíbencích.. a to já zase chci mít dobrý vztahy:)))
Co hráte? nazijazz?:)))
No, souhlas s chroustem, že ortodoxní tai-dó to rozhodně není. Ale al-taj-dó to je poměrně klasické - je tam had a nadhled, a autor se zabývá krutou realitou vztahu mezi živočišnými druhy v jakémsi nespecifikovaném górodu.
Jehe: Tak já se snadnou urazím, jóóóóóó?!?!? Tos mně teda fak dost nasral!!!!!! Asi tě šoupnu zpět do neoblíbanejch.
Leda. že bys napsal oslavné al-taj-dó (nezaponmeň na hady) na Voloďu :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Chrouste: neuděláme akrerditační komis, která bude přidělovat značku -dó? My přece rozpoznáme zrnění od plevení :-)))))))))))
Za co? za co můžu?
Na Totemu se shání mladík na fotce, jehož nikdo nezná. Ale já už ho někde viděla. Jehehemane?
To přejde, trošku se ožer a uvidíš jak ti to zase bude zapalovat ... hotovej Nero!!!!!!
Jo a taky bychom na oplátku my taidisti mohli prznit prokleté říkanky a získat mnohem víc X-file plaket.
Aha, díky moc !!! Přesto že jsem takový padouch, poradíš. Ale slibuji, že se vrátím dugu budmane a se mnou příde ...
Row. Já myslel že to bude Jehehman, bo toho neznám a on je tudíž ve výhodě až mi bude někdy dát do držky chtít.
Chrouste, půjdu se na to podívat. Ale Vissel nepíše radobyintelektuálské zakuklenosti, právě že ona ne, já se takových věcí štítím tak skoro intuitivně. :-)))
Jo, tak jsem to zkoukla. Je to učesanější než je u Vissel obvyklé, ale pořád jsou tam nečekanosti, které mi činí poezii voňavou.
Noe, no však mě vzápětí napadlo, že jsem příliš velkorysá.
:-))))
Každý to má jiné, někdo slepuje neslepitelné, někdo rozbíjí slepené, někdo kupuje lepidla na plasty v plastu....někdo rád holky, jiný vdolky.
:-))
na čtení to vyznělo celkem úsměvně, ale jinak to taido mě nějak nechytá:o)
*
Nemohu jinak *t + klub
Jeheh: tys tam byl včera taky? Ježíšmaria :-))))))))))) a kerej ti seš?
Noe1: diky :-)))) to jsem nevěděl. :-)) Už se těším na další čtení :-))
Jehe: jj, kterej ty jseš? :-)
Sn_vojáček
21. 12. 2004
Sn_vojáček: díky ;-)
Mno, vážná poezie je taky potřeba, ale ta silvestrovská vůbec není špatná ;o) Občas napiš něco veselého, ale zas to nepřeháněj, tvoje básničky se mi líběj i tak ;o)
Augustin_Šípek
21. 12. 2004Slůůůníčko
21. 12. 2004Krásnoočko
21. 12. 2004Montrealer
21. 12. 2004
Montrealer: V básních možná ne, ale v próze ano, koukni se sem