Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekonečně fotky z Olomouce
01. 11. 2000
1
0
4470
Autor
Merle
zase na známé adrese http://pismak.misto.cz.
Bohužel fotkaz lezení po skále nevyšla,,a pár dalších též...
to datum je tam ještě víckrát, a hlavně je součástí toho ZIPu, a ten znova posílat nehodlám...
Co je to být natvrdlý? Jsem to já nebo ty?
P.S.: pravda se ukáže :-)) Koukni se na ty fotky znovu, jakej je tam datum ... chápeš:-))))
JiKo:
Dobrá, nerozumím ti. :o)
Vlevo v menu je datum dobré, vpravo po kliknutí špatné (říkal jsem, že Merlík spočetl blbě měsíc :o).
Takže nechápu. :o) Jsi tak blbý, nebo to jen hraješ? :o)
JiKo, ty jsi natvrdlý... :o)))
To je přece jasné, že Merlík spočetl blbě měsíc. :o)
Taxem říkal Rivce, že když se budou snažit, tak možná budou 13.11. v Praze... (je to pondělí :o)
Já vůbec nechápu o čem mluvíte, jak praha 13.11.? Dyť to bylo 13.10. ne? ... asi jste měli vlčí mhu :-))
Víla ostatní musej uznat, že sme byli na parketu bezkonkurenčně nejlepší :-)))
no teda :)))))))
Jiko, šlo nám to ale, co? ;)))
Merli, na te poslední fotce vypadáš tak něžně...
žensky ;)))
Falka: no tak trochu potrápíme historiky, měnit to by bylo docela složitý... (jedině Jiko)
Kajka: odkdy ty sůvám zametáš kuchyň? pak nás toho bordelu na zemi bylo víc... :-))
Tak jsem se díval na fotky (fotečky) a opravdu je mi líto že jsem na žádném srazu zatím nebyl. Z fotek čiší nádherná pohoda...
Díky za ně Merle (a nejen Tobě) !
Miroslawek
01. 11. 2000
Merlíku, jsi si absolutně jistej, že 13.11.2000 jsme byli v praze? ;o))))
Falka: :o)))
No možná, když se budete snažit, taxe vám může podařit, abyste po 13.11.2000 mohli prohlásit: "Ano, byli!" :o)
JOOOO!!!
Ty fotky z Literární kavárny v Týnské vyšly! :o)
Včetně té, kde jsem já! :o)))
HURÁ!
Příště tu kuchyň zametu, než ji vyfotíš, takhle se tam válelo nějaký smetí: Zollinka, Mahoney, Falka, Sadaf, Sarken, JiKo...