Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Hmmm.... Svině kuministické, ale co já můžu kecat...:-)
Jako dítě jsem s našima jezdil na koncerty Hutky, zvonil klíčema a řval Denisi(místo demisi) :-)
Ale to vím jen z vyprávění rodičů:-)
Tak až pojedeš do Ovy tak řekni, domluvíme se, přijedeš do Opy a zajdem do Evžena nebo do Koně (tam mají nejlepší plzeň)...
Provedu tě městem, ukážu ti místní kanály a železniční přejezdy, zajdem se podívat na plakáty, nějaký utrhneme, projdeme se pookolních polích, budeme hledat stopy po zajících, zamáváme lidem v domově důchodců, posuneme popelnice, podíváme se na naší školu a namalujeme obrazy na okna, poslechneme si zvuky, provedu tě klubem mladých netalentovaných umělců, ukážu ti psa, který má jen tři nohy, zajdeme za Přemkem a Hanysem, seznámím tě z Kristýnou, ukážu ti svoje ruce, prozvoníme Tkačku, podíváme se na nabídku filmů před kinem, nepůjdeme do kina, plivneme do řeky, koupíme si párek v rohlíku a zmrzlinu, budeme šoupat nohama, sedět na lavičce a básnit, na ptačáku vyfotíme zem, a tak různě...
už se těším
nevadí...
Mohl bych pokračovat, ale nechtěl jsem tě nuidit...
Třeba bych z toho jednou dílko mohl udělat...
Nevím jaká jsi? Mě už asi nic nepřekvapí...
Ani kdybys byla zelená modrá nebo černá, kdybys nosila dvoje brýle, nutila mi drogy, nenáviděla mě, byla schizofrení, nudna, pěkná, škaredá, obyčejná, ani kdybys chtěla olizovat zem, chodit po stropech, rozbíjet kladivem dlažební kostky, házet z mostu svázané morčata, prodávat zábavnou pyrotechniku, odjíždět a zase přijíždět, ani kdyby jsi mě nenáviděl, chtěla mě zabítm, chtěla mě mučit, mě napřekvapí nic....
Květka: To je škoda... Víš co musíš? Najít si něco co je funny a smát se... Třeba se směj mojí debilitě pomáhám tak prostřednictvím své dementosti již několika lide:-)
Dovol, já si na svojí debilitě zakládám!
Sebeobrana, když mi někdo řekne kreténe potěší mě to... :-)
A je toho fakt příliš? Protože pak jsem s radama v koncích... Nějak totiž neznám tvoji situaci
Del "přízvuku" soudím že jsi z Moravy...
Takže krajanka:-)
Na maléry si zakládá každý:-)
Kdo může říct, že ho v sedmé třídě na školním výletě v anglii zabásly na zhruba dvě a půl hodiny, za přechovávání nože :-)))
Ale ty jsi asi měla namysli jiné problémy že?