Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen pro Tebe
26. 01. 2005
0
0
5532
Autor
packa
Jen pro Tebe
Jsi mé srdce bez kterého nemůžu žít .
Jsi ten , kterého mám den ode dne raději .
Uvědomuji si , že bez Tebe tu nechci být .
A proto věřím , už jen v pouhou naději .
A tak pojď se mnou do říše lásky vstoupit .
Poněvatž tohle se nikde nedá koupit .
Jen s Tebou můžu a chci být šťastná .
Tak prosím chci znova zažít , co je to opravdová láska .
kouzelná_květinka
07. 02. 2005kouzelná_květinka
07. 02. 2005kouzelná_květinka
07. 02. 2005kouzelná_květinka
07. 02. 2005
Už si zase protiřečíš...o pár kritik výše si byla vyjevená, co že se to stalo...a teď, když už jsem Ti to laskavě osvětlil, už zase děláš drsňačku :o))))
kouzelná_květinka
31. 01. 2005kouzelná_květinka
30. 01. 2005
...no, nebyli to mimozemšťani...jednou večer jsem tam takhle seděl na špalku a oči mi plály láskou k jedné asijské dívce...viděl to nějakej farmář...a od té doby se traduje, že tam přistálo UFO.
Kytí, odpověď na tuto otázku je pro mne, jakožto Děda všehověda absolutním bombónkem. Tož bylo to tak. Napsala jsi si na papírek několik součíslí. Přičemž součíslí 145514 jsi přepsala do kolonky citových egzémků. Do této chvíle je vše vpořádku. Ale co se nestalo. Součíslí 145541, jenž jsi chtěla napsat do klubu flowers, jsi, díky markantní podobnosti, a hlavně díky podvědomě získanému prstokladu z minulého součíslí zaměnila za právě zmiňované součíslí 145514. Měla by jsi svůj omyl napravit a číslo 145541 napsat do klubu flowers.
Vidíš, vše se dá lodicky vysvětlit...ani nemusíš psát A.C.Clarkovi na Srílanku...chceš ještě vědět, jak to bylo s Rooswellem?
kouzelná_květinka
27. 01. 2005
V tom případě ti dám jednu dobrou prostou radu: dávej si pozor, co kam píšeš! :o)
Jó Rooswelt...to tenkrát...radši nic, stejně bys mi nevěřila.
kouzelná_květinka
27. 01. 2005
...taky jsem si to myslela a pak jsem našla jinou cestu....mnohem zajímavější a hezčí:-)
kouzelná_květinka
26. 01. 2005
Nevím... v podstatě viz má minulá kritika. Chceme li podobné pocity zachytit a předat, je někdy lepší volit méně přímou cestu