Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesníh II.
31. 01. 2005
3
2
5510
Autor
šňupálek
sníh - ten je vidět jenom
pod lampama
a vichřice řádí někde
mezi náma
až to auta rozjezdí
zbude jenom břečka
- špatné básně z deprese
takže radši tečka .
2 názory
Usmáty_autor
14. 02. 2007
"nejlíp jim bylo, když nevěděli co dělaj, jen tak seděli a chvílema si užívali..." Mňága a Žďorp jen mi to tak přišlo pod jazyk
Ha Praha mé místo odkud vozím peníze na Moravu, tančím v cross clubu a nejlepší pivo maj u Pinkasů, nej posezení na Vyšehradě a mořskej svět je předraženej a čtení v Jindřišské věži-to je moje Praha:-)
tak neuvidíme jestli mi správně rozumíš a "Nejlíp jim bylo... lalalaalaaa"
praha, seš-li až tak zvědavej
nevim, jestli ti rozumim správně, ale myslim, že neuvidíme :-D
Že by Olomouc?.-)
rozumím Ti, ale i tak je tam dost a ta odvaha, proč by ses měla bát ji chápat?Nu uvidíš budeš-li chtít vidět...
jestli litovel, tak bych neřekla, že sedíme přímo vedle sebe :-)
můžu věřit tobě, ale nemůžu věřit slovům..myslim,že i kdybych přečetla všechno, co píšeš, je tam jenom zlomek...
i když přečtu všechny kritiky..
nevidím a nechápu
třeba mi k tomu chybí ta odvaha..
Sedíme za monitorem možná daleko od sebe, možná sedíme vedle sebe a soudíme ze slov, co druhý napíše a snažíme se jej skládat.záleží jen na upřímnosti a víře, že ten druhý nelže. A vyčíst se dá lecos, já sebe přečíst, tak vím kdo jsem. U Tebe to je těžší, prakticky nevím nic:-)
nebo máš ten dojem, že z pár slov...a pár jinejch slov.. se něco dá...vyčíst?
popravdě si toho moc myslet nemůžeme...
přečetli sme pár básniček a myslíme si, že z toho si o Někom eště nic pořádnýho myslet nemůžem
možná, že hledáš...ale víc si tipnout...dyť to nejde :-)