Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěl bych tě vidět tančit
31. 01. 2005
1
0
6638
Autor
Carodej
Chtěl bych tě vidět tančit
v plamíncích pohybů a odlesků
oheň ti vstoupí do vlasů
nesežehnuvší však.
Chtěl bych tě slyšet sténat
v tajemstvích ohybů a záchvěvů
touha ti vstoupí do útrob
neukojivší však.
Chtěl bych tě vidět dát život
v spletencích prstů a potem zmáčení
křik ti vstoupí do uší
neohlušivší však.
Chtěl bych tě vidět kojit
v bělosti prsů a okamžikem protknutí
radost a starost vstoupí ti do života
nepřestanuvší však.
hm...já jsem předtím tu kritiku nenapsala úplnou...chtěla jsem k tomu ještě...že ten čtvrtý verš mě vždycky "uzemnil" s tím "však" na konci to ztrácí melodii a když už se tam zase objeví, zazdí to další všakkrom toho ta přechodníky se děsně vyslovujou...a to i v duchu, Despi...ale možná to jen neumím číst, jak bys to Ty přednesl...:o)
Nicollette
31. 01. 2005Nicollette
31. 01. 2005
mno..zamilovanej Čaroděj bezpochyby je...spíš mi připadá, že už "dost dlouhou dobu solidně touží po dítěti"...:o)
Špatná_volba
31. 01. 2005
Nicol...lásko moje...opět spolu...jen tě vidím, zapalujou se mi lejtka:-)))
Nicollette
31. 01. 2005
Nicol..kruciš, tebe si jdu teď přečíst...tam jistě najdu vyznání, co mi již měsíce schází...:-)))
janek...jaký nic?? nevidíš, jak to tu jiskří??:-)))
Nicollette
31. 01. 2005
právě jsem se vrátila z hradu...:-)))
Nik...naopak..byla jsem v jiném světě...a hrozně krásném...:-)
Nicollette
31. 01. 2005
já už to pověděla vedle a piš, piš další, hrozně hezky se to četlo:-)
Teda tady je komentářů, ale jaksi se mně moc netýkaj:) Jak se vám vůbec ta báseň líbí?
víš, ty jsi mě hrozně rozmazlil tím, jak krásná vyznání jsi jí psal předtím a tohle je sice po pocitové stránce hodně silné, ale v podání jakobys ztratil švih...tak to vidím já...:-)