Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRaut
07. 02. 2005
4
0
1615
Autor
Benda
Jak opojně, tak sladce lehce je mi
Bezmocně vzdychám slastí šílenou
Plazím se dál po spálené své zemi
Kolena dřu pod těžkou ozvěnou
Snad příliš brzy jsem do vázy dal květy
Tak příliš brzy prostřel tabuli
Jen hosté nejdou, zaspali mezi světy
Jedničky přežraly se na nuly
Sobí_Hnusec
09. 02. 2005
No výborně! :-)
Koukám, že zase stojíš o hlubší kritiku. (To ale nedělej u každého díla, jinak se takových obejdů, jako jsem já, nezbavíš ;-)).
Já Ti to zase zkritizuju:
Nevím, zda sis vzal k srdci nějaké moje rady, nebo Tě jen políbila lepší múza než naposled, ale já volám třikrát hurá!
Vezmu to popořádku:
Forma - nenáročná, krátká, čtivá... melodičnost nechybí, čte se to dobře a rýmy jsou taky o hodně lepší. Za 1.
Obsah - pobavující :-) Sice jsem se usmála, avšak zároveň mi znovu na mysli vytanula hrozba dnešní stále tlustší populace - takže jako úsměvné leč trochu moralizující - to beru. Taky za 1.
Celkově máš 1 s * :-) A musím Tě pochválit, udělal jsi krok dopředu, což je moc dobře. Jen tak dál. Já se zase přijdu podívat :-)
T*
Tak já budu asi kritizovat...:o) Mě tam ruší to "sladce lehce" takhle za sebou, jinak ty rýmy by mohly být trochu náročnější, ale poslední řádky obou slok se mi líbí....