Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrach v promočených kalhotách
10. 02. 2005
2
0
2797
Autor
whitecrow
Ovládla můj stín,
stín zastíněn
jest její vlhkostí,
jež kůží mou skrz
proudí do kostí.
Vlhká má identita,
prokřehlé
mé promočené Já
ve sklíčenosti
omezuje kolorit a
žlutou čarou
škrtá všechno ostatní.
Strach, žárlivost, snad hněv..?
Žlutá žluč pohnutá,
zabitá vlastním stínem,
ukrytá pod žlutým baldachýnem
stále více nehřeje
a studí.
A zdrcené mé Ego
za žlutavou louží
zpod kalhot mých kapající
kajícně se stydí...
Dík, i polichocení "jen" první sloky je mi milé, neboť, jak´s psal remikovi - "báseň je krásná v tom případě, jsou-li krásné její střípky"
První sloka je naprosto výborná, skvěle se čte a to se mi líbí...jen možná škoda, že některý slova poskládaný za sebou jsem měl problém vyslovit i ve svojí hlavě při čtení téhle básně o pochcandírách:-))))
inlajn: óóó, díííky za Tvou projevenou náklonnost naklánějící se ku mé "vyměšovací" básni! zanedlouho můžeš se těšit na další "žlutavou báseň"...
pravdu díž, milý in-line...;) já už si na tento můj poslední incident nevzpomínám (možná někdy v útlém dětství), tak o něm alespoň básním...
..no vidiš, a Benda se málem pochcal smíchy, když tady et před třema dny njakou mojí ptákovinu...no, to je halt ale benda, wn je z vysočiny, takl to se nepočítá....
..hmmm, líbí podobně jako ten Joe močící u nádraží(sorry za tu asociaci), ale JO, todle je upřímný, a jak blbě to vypadá ode mě napsaný, tak dobře se to čte v tý žlutý.