Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNekonečné rozhovory
15. 11. 2000
2
0
3271
Autor
Skleboun
Dám Ti jednu dobrou radu:
telefon není na závadu.
Ale ty nekonečné rozhovory...
V kuchyni zazvonil telefon. Tak proč ho nevzít? A tak jsem ho vzala. Volala mi můj kluk. Seděla jsem na židli, nohy na topení, a poslouchala. A dívala se z okna. Viděla jsem malou žabku, viděla jsem zamrzlou vodu rozlitou na schodech, která se třpytila jako sklo...Viděla jsem i kytku rozkvetlou na sněhu a malého ptáčka s barevnými křídly...
A čas ubíhal, tak hrozně rychle, a já pořád seděla u telefonu a bavila se se svým klukem. A bylo mi dobře. O čem jsme se bavili? Proč se ptáte? Není to nakonec jedno? A víte, že jsme si toho neřekli zas až tak moc..anebo všechno. Ale hlavně jsme se poslouchali a povídali si jen tak. Stejně jsme oba věděli, že si nestihneme říct všechno, co bychom chtěli, i kdybychom se bavili celý den a jěště ten další den a tak dál...
Když jsem konečně položila telefon, pocítila jsem k tomuto přístroji hlubokou úctu. Jak je možný, že mě s milovaným člověkem spojuje jen sluchátko a spousta drátů? Jeden ze zázraků moderní doby...
Projíždím tak díla několika lidí a náhle... Když jsem toto četl poprve nějak jsem nedocenil smysl celého..... no myslím, že teď rozumím zas o trochu víc....
Je hezké, že ti tvá kluk volala. Je hezké, že je tahle úvaha plná nesmyslů. A je hezké, že je i tak trochu filosofická. Co není hezké, je styl, jakým to píšeš. Zdá se mi to moc nakupěné na hromadě. Chtělo by to mezery a odstavce a pár vynechaných řádků :))) ....
SimontheScimitar
27. 11. 2000
Myrinda lopuch nejni vynález, alespoň ne lidskej.
A na vic, na papír namá, já to zkoušel.
lopuch stvn, lopuch! (pozor nezamenovat jehlicnatou vetvi!)
skleboun:libi se mi to :-)
Je to daleko jednodussi. Vitez je obycejnej toaletni papir.
Zkus zit bez nej. Bez telefonu se obejdes,
i bez ponorky se zlutyma kridlama a dokonce i bez mluviciho padaku.
já bych telefon až tak neopěvoval (ikdyž to děláš dobře), ale možná proto, že ho nemám rád.
StvN: jo, treba ponorka se zlutyma kridlama, slapaci auticko na mydlovej pohon, dvoubarevna zubni pasta z morskejch ras a nakonec i ten mluvici padak z japonskyho vtipu :))
SimontheScimitar
17. 11. 2000
Jsi všímavá. Zkus uhodnout jakej vynález je v každodenním životě nepoztradatelnej. Je to dokonce větší zázrak než telefon.