Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoc milej ímejl, jen co je pravda, buďte rádi, že ho posílám někomu jinýmu
Autor
Slůůůníčko
Nudím se hůůůáááágrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nespokojená!!!!! Ééééééééúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúííííííííííííííííííííí kvííííííííííííííííííílííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím přijď mě zachránit pošli mi zachránit vysvobodit nebo tak nudím se otravuju se otravuju kolem sebe bůůůůůůůůůůůůůů méééééééééééé nevím nevím nevíííím co chci úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúújéééééééééééééééééééééééachjóachjóachjóóóóó..............................................................................
uch k smrti prázdno tupo nic .............................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................