Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se19. 11. 2000 Ostrava
19. 11. 2000
1
0
3030
Autor
Vio
Rád jsem vás zase viděl...
Rád jsem vás poznal...
Těším se na další setkání... snad již brzy.
SAkwa, nedělejte mi z toho tady sexuální poradnu! ;-))) Merle, založ si auditko ;-)))
Merlí!!!! takhle jsem to nemyslel a ani to tak není!!! hahaha, ty jsi mi sexuolog Uzel de Gordický ... hahaha ... vií sorry, dyk je to jen šlanda
m.
už jste někdy viděli někoho tak stupidního, že nedokáže dvěma lidem poslet avízo?
já jo ... v zrcadle!!!
m.
Proklík: to je přeca kouzilný zaklénadlo... zkus ho přeřékat nejbližží hecký slešně...
SilvAzalinka
25. 11. 2000
odvolávám tento návrh jako neetický nátlak...
ale kdyby snad sůvísluj přišla s podobným... :-))
hele, v praze můžete spát u mě - je tu podstatně míň místa než u Via :-))
a rás jsem vás všechny viděl a tak... a MVR a tak... tak? :-))
muzu rici neco taky?
i pres vsechny cerne mraky
ktere bloudi po me hlave
poucila jsem se prave
clovekem byt neni lehke
a tak v srdci vily krehke
boure vanice maj' misto
vy jste ale vsichni blizko
dekuji za vase byti
i kdyz castokrat jste skryti
za zaclonou pocitace
stejne moje srdce skace
kdyz mam moznost s vami jiti
zivotem kdyz trable sviti
:)(:
hele lídi, co udělat nějaký srazík u Sůvy doma? tam bychom se vešli snad všichni... a ani by nemusel bejt tetris...
sůvo (+sůvičko), co ty na to?
co třeba 2. prosince? to už se budeme moci možná i zkoulovat... :-)))
Vio, Vio, co víc říct, než - paráda. Sraz v Brně néní vůbec zlý nápad, s tou Prahou
by se to taky nějak skoulelo.
MM - už jdu na tu reportáž, snad se Ti bude alespoň maličko líbit :c)
P.S. Po několikahodinovém ;-) úklidu "svého" ;-) bytu jsem pod gaučem našel kovový skládací nůž, který mi nepatří (možná, že už ano ;-). Ať se majitel přihlásí.
P.P.S. Merle, tam si spal TY ;-)
já myslím, že by se mělo něco udělat v Praze (to aby i ti méně schopní dojet do Ovy přišli;-)
PertViP: jenze seber nekde v Praze Viův byt, ve kterém spali všichni... :-)
Vio: už tě vystěhovali? :-)
bylo to vynikající - a tímto taky slavnostně slibuji za brňáky, že (ne asi hned, ale určitě) dáme hlavy dohromady a můžete se těšit na nějakou grandiózní akci - ale až se probudíme ze zimního spánku (snad v květnu)... :) myslím, že by nebylo špatné, kdyby si někdo dal tu práci a napsal menší reportáž, hm?