to Jiko: asi máš pravdu...jenže si to uvědomuju až po měsíci od doby, co jsem to napsala. Já tehdy moc nepřemýšlela o pointě, metaforách a absolutní omleté jednoduchosti...
že kluci nepláčou je poslední řádka ne?:)
báseň se rozvíjí pomocí obraznosti i přesto že metafor není zdá se vše jako poměrně slušný materiál, pak ale přijde pointa a ty to zazdíš absolutní jednoduchostí 1000000x omletou - je to škoda
Líbí se mě to, originálně neotřelé, škoda že ne tip.*
Moc líbí. Je to strašně opravdový.
To Francois: klidně si zatipuj...i když jen z radosti, mně to stačí i takto:-)...jinak děkuji.
To Jiko: To, že kluci napláčou nebo ty řasy?...Taky mě děsíš:-)
To Nugetka:děkuji...opravdový je to snad proto, že jsem skutečně nevěděla kudy kam..a vlastbě stále nevím...
To Francois: klidně si zatipuj...i když jen z radosti, mně to stačí i takto:-)...jinak děkuji.
To Jiko: To, že kluci napláčou nebo ty řasy?...Taky mě děsíš:-)
To Nugetka:děkuji...opravdový je to snad proto, že jsem skutečně nevěděla kudy kam..a vlastbě stále nevím...
Bezinka: taky pravda....:-)
swad: žiju v prostředí, kde každý druhý slovo je "vole", takže žádný strachy:-) jinak děkuji
ta poslední řádka je děsivá :-)
... ale píšeš to proto, že ti to jedno není ...:-)
OK... líbí se mi to
takove smutne a proto libi *
Myslím si, že tu prakticky není tendence, aby tohle dílko působilo drsně :o). Mimochodem, "žes" je bez apostrofu. Jinak je to docela zajímavé, autentické, ke konci to trochu slábne.
děkuju, ale snad bych byla radši, kdybych neměla nutnost něco tak smutného napsat.... Trochu jsem se bála, aby to nepůsobilo moc drsně.
to inlajn: znamená to, že to s tebou pohnulo, že tě to zaujalo???( nedovolím si napsat: že se ti to líbilo???:-))
to Silvita: a nemohla bych si to přečíst jen já. Docela by mě totiž zajímalo, jak vypadá něco podobného od jiného autora...děkuji za tip...
jo, tak....a proč drsně? Kdyby nepohnulo, nepíšu nic ...nebo napíšu, že sračka...čaves.
in.
.... smutne.... tak pekne ....pod tíhou smutné soli zlomených slz.
takový autenticky smutný *
sem si taky pobrečel a hned je líp.
připomíná mi to jedno moje dílo,
(který je ale moco sobní na to, aby tu bylo:)
oblíbené (strašně moc!) + tip!!
Silvita.