Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJednou se znovu ponořím
Výběr: von_Tikowitz
20. 11. 2000
18
1
5518
Autor
Vyjan
jednou se znovu ponořím
k vrakům utopených měst
kde neprožil jsem jedinou svou lásku
někde tam musejí ležet
v skleněných sarkofázích nemilosti
se zatajeným dechem
vrátím se
obejmout jejich kosti
1 názor
von_Tikowitz
09. 06. 2004
Vyborny.. To me bere, jako vetsina Tvych (Vasich) veci.
P.S. Ja tam dodatecne ty tipy dohazim ;-) Je to hutna potrava, takze postupne... Nicmene - delikatesy.
když jsem si četla prolog trochu mě to odradilo, ale tvoje verše mě odnesly kamsi nesmírně daleko, do své minulosti, kterou si už nemohu pamatovat, jen ve snech se občas vrací a dnes v poledne, takže obrovský díky
Tip
Miroslawek
01. 12. 2000
Uvažoval jsem i o rakvi. Jenže do rakve šoupneš jakéhokoli pobudu. A skleněnou rakev pro Sněhurku seženou i trpajzlíci. Sarkofág je královský. Navíc je v tom něco takového rituálnějšího, to -fág, znamená vždycky nějakého pojídače, požírače, neboli, jak se praví na Moravě, "křópala". A ještě jedna věc mě tam fascinovala : ta blízkost slov "v sarkofázích - ve fázích". Ta myšlenka roz(sarko)fázování nemilosti... Asi tak nějak. Ještě dodávám, že opravdu, ale opravdu, nepíšu z blázince.
jo, líbí
(ale - to dělají ty obrazy- osobně dávám přednost v objímání živých kostí) :-))
Inspirující. Fantastické. Cítím se jako při četbě Poea - před očima se kresí obrazy...
Tip .)
Laťka Tvé tvorby je zřejmě stabilně dost vysoko a Tvůj styl mi úplně vyhovuje. Takže se napříště asi budu omezovat jenom na uznalé hvězdičkování. :o)
***
dělení kategorií všichni písmáci velkoryse promíjejí Oldovi a tváří se, že je to rýmované a nerýmované :-) máš to hezké