Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCitátek3
28. 02. 2005
1
1
2025
Autor
Alive
Osvojíme si vlastnosti druhého člověka a tím ho k sobě přitáhneme.....
Protože, koho jiného má člověk nejraději, než sám sebe....?
...
1 názor
No, Ty vis, ze s tim uplne nesouhlasim, ale asi uz bych Ti neodporovala tolik jako tenkrat.
A k tomu jak je to napsany..tak jak si mi to rikala predtim mi to prislo lepsi..
Zajímavej názor... ale přidal bych něco... spíš jsme povinováni tu být i pro něj...
Nicollette
28. 02. 2005
Chroustajz: možná jsi pochopil jinak než je myšleno...ale s tím taky souhlasím..to je ta lidská sobeckost...
Dík všem... ikdyž bych vůbec nebyla proti, kdybyste to nějak rozvedli a rozbrali :)
To je taky pravda..ale co se týče pozitivních vlastností a zálib, mám pocit, že člověk je rád nachází u druhých...a ty si potom oblíbí...
;o).... jsou tací, kteří to prokouknou...ale jsou i Ti co to umí patřičně zabalit, takže to nikdo neprokoukne :)))).
kravina
nene, nemusí každý mít nejradši sebe... i když v dnešním světě se to egoistickými ignoranty jen hemží, že? ;)
no... a s tím přitáhnutím
já ti nějak nevím, jsem taká rozpačitá z tého