Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se03 - 05
Autor
rozhněvaný_malý_muž
Hlavně modré ptáčky. A taky červené a růžové a strakaté ptáčky. A o tohle všechno Steve přišel. Byl moc vysoko. Ale zase to dokázal a obletěl svět je z něj celebrita a stár a byl v televizi. A prý měl při obletu Země jenom jeden problém. Unikalo mu palivo. Ale každý člověk ví, že to nebylo palivo. Prostě se Stevovi chtělo a do letadla a přístrojů a na sedačku za milióny to pustit nemohl.
Pustit volným pádem bez lana a jištění pana Grosse z mostu by ráda celá polovina lidí. Alespoň podle posledního průzkumu. A mně se líbí, jak jsou ty průzkumy objektivní a nezaplacené a férové. A je jich všude jako máku. A je divné, že mě se nikdy nikdo na nic neptal.
Na nic se neptali ani spojenecké jednotky a hned vytáhli sapíky a kulomety a bambitky a začali to smažit hlava nehlava do projíždějícího konvoje. A tak umřel jeden muž. A čerstvě propuštěná italská novinářka byla zraněna. A tomu já říkám pořádná ironie.
Ironií může být i obnova chilského národního parku. Bude při ní totiž pomáhat i Čech, který jej podpálil. A je navýsost jasné, že Chilané mu vrazí do rukou motyku a hrábě a lopatu, na nohu přidělají vězeňskou kouli a budou ho mrskat bambusovým bičem. A to by mě osobně pěkně rozhněvalo.
Hněvá se i pan prezident. Nelíbí se mu jeho nová sekretářka a že se vláda nakonec dohodla a nerozpadla se. Jistěže se mu to nemůže líbit, když by u koryta a v teple viděl nejraději červené a růžové a strakaté ptáčky. Úplně nejraději by tam ale viděl svoje modré ptáčky.