Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEvženův život stále nenabírá na vyšších obrátkách a jeho sterotipní a nudné příhody se nijak nemění...
Autor
Lyskoř
Evženovi oči byly slepeny nažloutlým hnisem a tak je nemohl dostatečně pootevřít. Chvíli s tímto problémem bojoval pouze psychicky neboť se nechtěl hýbat… O okamžik později, když si uvědomil že jeho telekinetické schopnosti nejsou na takové úrovni aby hnis ze svých očí odstranil pouhým pomyšlením, rozhodl se Evžen použít ruce. Opět vidíce okolní svět se odhodlal a převalil se na druhý bok, na rozsáhlých zádech se mu totiž začali vytvářet proleženiny, které i přes abnormální vrstvu tuku Evžena poměrně bolely. Chvíli zápasil se svou vlastní vahou, ale zanedlouho objevil jemu vyhovující polohu. Jal se zvednout telefon a objednal si další dávku jídla. Tentokrát šlo o tři pizzy salát a grilované kuře. Pustil si televizi a čekajíce na jídlo sledoval Smrtonosný chlast 6 Kde se náboženský fanatik a notorický alkoholik v podání Kuvajtské hvězdy Em Ela alGíbsna pokouší dostat ze své závislosti na alkoholu.. Evžena tento snímek zaujal, ale přesto usnul..