Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Kráťu
22. 03. 2005
0
1
3985
Autor
machal
Kráťa smutně-vesele
do ekonomiky zírá,
neví si však rady dál
unavou už zívá.
"Ekonomika zasraná"
na ICQ praví,
že se na to vykašlá,
neb ničí mu to zdraví.
1 názor
Koukám tu po letech ...dobrá tak né po letech ale už sem tu dlouho nebyl a ona tu je kritika :)
souhlasím, ale ono to požírání času je tak jak se k tomu člověk postaví :)
ICQ spojuje sice lidičky, ale je to požírač času.Místo aby spolu byli venku tak mnohdy jen ťukaj do klávesnice a seděj doma na prdýls:-)...
to jo, na ICQ je to z okynka do okynka a kolikrat nemuzes dat tomu dotycnymu ani facku :)
na ICQ mam pěkný názor. jen se přes něho těžko řeší to, co by se mělo říkat z očka do očka :-)
machale machale, ty kluku jeden... :-)
ICQ je zhoubou lidských vztahů...
v řadě: to je tam schválně - aby mi to sedělo :) Takže jsem si istej - jinak dík, žes zavítal i sem :)
Zbora : Dik, ale nejsem si jistej jestli je to pravý liskovooříškový. Ten začatek mi trochu kulhá, že?? :)
Arthamirek : No to je dost,že ses taky objevil - i když ja tu pravda taky dlouho nebyl - btw proc mas tak nepekny nazor na ICQ??
bohajeho... vykašlá... kdyby ti bylo 15, tak to pochopím, ale na 22 je to dost děs...
machal: tohle se snad ani vážně brát nedá :o) ale je to o ničem... žádný rýmy, žádnej rytmus... i nevážný věci se daj napsat kloudně...
Aki - tohle neni ani nevazny - vubec nad tim neprmyslej :) Nic tam nehledej :)
ooooooooo)))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jooo to nikdo normální neví..?
už stálý připojení na net..??
budeš nás navštěvovat častěji..?
Staly je - ale nebyl sem doma :) Makal sem v praze a zase se tam snad vratim pac tam mam pritelkyni ale ted sem prisel o praci.
Rozhodne se tu ted ale ukazu casteji. :)
....to bude mít radost!
VykašlÁÁÁ, seš si istej, ale co se do toho seru, můžu Kráťovi jen závidět a ničit si zdraví po svym, žejo,...