Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáš nějaké peřiny?
Výběr: Jinovata, Kid_A, Lyryk
24. 03. 2005
11
0
3581
Autor
Tady
Máš nějaké peřiny?
výbavu jako takovou
lehounce bledě růžovou?
Postele nejsou jediní
dřevěně mízou nevinní
Nikoho v přítmí lampiček
nazpět tou síní pohádek
Pohádek smutných zaživa
oči tvé spadly mi do klína
Rtům měkkým brání pohoří
kdo koho v noci zahoří
Zahoří předsíň mi pod vraty
tma už mě čeká už je ty
Držím tu tmu držím v objetí
ona mě činí obě ti
nohy zvednu nahoru
Překročím hranic komoru
ještě dnes
Rowenna: Máloco mě v poslední době potěšilo jako tahle tvoje kritika. Protože tuhle básničku jsem choval jako poklad, pro ty obrazy, co zachycuje.
Taky jsem tvou kritiku našel až teď, náhodou.
Jo, zavalilo
nejdřív jsem taky trochu skuhrala na formu, pak jsem tomu přívalu přišla na chuť, posledních pět řádků mě přesvědčilo
ty se mi se svými přesahy zdají vynikající, tohle takhle umí málokdo. Tomu vždycky uvěřím, tohle vždycky zblajznu...
Slza_hvězd: nekřič :o) já jsem netvrdil, že si ji máš pamatovat, kdyžs ji nikdy neslyšel. Díky tvé kritice jsem aspoň z tou básní nějak graficky zahýbal. A tvrdohlavě si myslím, že je dobrá :o)
Překrásná záležitost...Velký TIP....To mi ta neděle hezky začíná. Měj hezký den.
cha cha cha, teď jsem si přečetl, co ti někdo vytýká na autorské stránce.
to tvoje hmmmm...T má v sobě cosi poetického :o)
prostě dáš najevo, jak se zamýšlíš.
Díky Ti.
Don´t_worry
27. 03. 2005
swan: co se všechno nedozvím :o)
těší mě, že ses zastavila, i když jsi asi nenašla básnickou peřinku, kterous hledala.
Slza_hvězd
24. 03. 2005sorrylooking
24. 03. 2005
Slza hvězd, Induan: Jinovata a Sn_vojáček si ji pamatují z mého čtení.
Dal jsem do ní velká písmena, abych přece jen trochu opticky rozbil text, ale u téhle básně pro mě není jiná možnost, než ji číst od začátku do konce jako proud slov. Ta báseň se nezastavuje, prostě ji odříkávám od začátku do konce jako "zaklínadlo", velmi mírně se zastavuju tam, kde jsou velká písmena.
Tak snad Ti to nějak pomůže.
Slza_hvězd
24. 03. 2005
Je moc pěkná.... TIP a V.... Ty jsi měl někde čtení? A budeš mít? Nechceš se zúčastit našeho čtení v městské knihovně na Letné - 14. 4. ?