Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTelefon
19. 07. 1999
0
0
3438
Autor
slavek
crrr, crrr...crrr, crrrr
"Ano?"
"Dobrý den. Já jsem Tvůj telefon, nechceš si chvilku popovídat?"
"Jak, můj telefon?? Nedělejte si legraci člověče, na to já nemám čas!!!"
"Ale prosím Tě, opravdu jsem to já. Tvůj telefon Siemens S10 - výrobní číslo EK 2138259.!"
"Člověče, nevím, kde jste vzal výrobní číslo mého telefonu, ale já to myslím vážně! Jsem zaměstnaný člověk a na podobné legrácky nemám čas.."
"Jak Ti mám dokázat, že jsem opravdu Tvůj telefon? Poslední hovor jsi měl s Pepou. Předvolba 7, délka hovoru 1:23s. Trochu to vypadávalo na naší straně. To víš ve sklepě nemám dost signálu, a ani můj vysílací výkon není neomezený."
"Jak tohle..?"
"Ty mi pořád nevěříš, viď? Pamatuješ si, jak si mě minulý týden polil vodou? Naštěstí jsi mě vysušil, tak jsem nestihl zkorodovat. To jsem měl tenkrát nahnáno..."
"Chcete mi říct, že mi skutečně volá můj telefon?"
"Jistě, kdo jiný?"
"Začínám tomu pomalu věřit..Proč vlastně voláte?"
"Prosim Tě nevykej mi. Známe se dost dlouho na to, abychom si mohli tykat.
Pořád si jen vyřizuješ nějaké věci, a mezi náma, kolikrát to jsou pořádné hlouposti..A se mnou nikdy nemluvíš..!"
"Ale prosím Tě, copak jsem blázen abych si povídal se svým telefonem?"
"No není to tak dávno co by Tě prohlásili za blázna, i kdyby si povídal DO telefonu..
A nepovídáš si snad se svým psem?"
"Ano jistě, ale..."
"Mluví Tvůj pes?"
"ne..."
"a mluvím já??"
"no..."
"tak vidíš..
"víš co? Zavolej za chvíli. Teď se s Tebou nebudu bavit.."
"ale pr...."
červené tlačítko ukončilo rozhovor.
Po chvíli pohlasl display.
" Já Ti dám ty..."
Pavel se náhle zlomyslně usmál..Vstoupil do malého krámku..
"Dobrý den přeji. Vykupujete zde v bazaru i mobilní telefony?"
" samozřejmě, je funkční?"
"Ano, až moc..."
Hih, je to změna oproti tvým ostatním povídkám, ale je to pěkné...:o))))
Napiš svoje číslo, můžem si povídat spolu(myslí, že to bude lepší, než povídat si s telefonem)
MM: no nevím. Mě tohle udělat můj telefon, tak asi skončím v blázinci.. ( tím nechci říct, že tam neskončím, pokud to neudělá.
..ano, až moc! (dobrá pointa) ..je to tak trochu závislost.. na svobodě?
můj Philips se mnou také ne.. Akorát, když někdo volá a to není moc často :-(