Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOMLUVA
29. 03. 2005
0
0
1135
Autor
Byvaly_uzivatel_Ioannes
vše důležité výše
Sic netuším o co jasně šlo (neuvedl jsi zde vyznání ani zpověď pro kolemprocházející..) avšak pamatuj, že:
Veřejné kajícné sebemrskačství bývává horším proviněním, než samotný spáchaný čin.
Byvaly_uzivatel_Ioannes
04. 04. 2005Byvaly_uzivatel_Ioannes
04. 04. 2005pozorovatel
04. 04. 2005
....poměr mé viny ku viny vaší je tak 1:99....., aha, takže ti blbci jsme my a ty seš furt svatej, :-)))))
inu, ...... tak jo :-)
pozorovatel
29. 03. 2005
Budiz ti odpusteno, ze jsem s tvoji prachbidnou omluvou ztratil zase par vterin zivota. Amen.
Dej si každý den před spaním Otče náš a z dobré vůle pomáhej lidem a nejen Bůh Ti jistě odpustí ;)
Vůbec nevím, vo co go ( dovtipuji se pouze, že Ioannes neměl pravděpodobně zrovna vytříbené chování), ale oceňuji motivaci, pokud je myšlena bez ironie. Přimlouvala bych se za to vodpuštění, zvláště když se chce polepčit. :o)
...no, to já nemám taky(tuchu), proto by mě zajímalo, proč byl exkomunikován...pam,tuju si ho, ke mně se choval vždy slušně, a jednou se se mnou dokonce rozdělil o jablko..a chodil sem vždy čistě a vkusně oblečen. Tak v čem je problém, Ioannesi? V čem? Tápu!