Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seinlajn
07. 04. 2005
3
0
4107
Autor
Delph
inlajne, inlajne - ty zvíře,
vymyslet ti rým, k nevíře.
I když kritiku tvou známe,
pořád tě radi máme.
jaza: já ho tu teda dlouho nepotkal ale je pravda že se ze mě stal silně nestálí uživatel písmáka...
já si myslim že je to alternick jenyka... už sem s tím trendem psát o někom potkal u skoro dosti autorů)))
Modrá_kočka
07. 04. 2005Samicka007
07. 04. 2005
No Inlajne - konečně se ti splnil sen - Budeš v´ˇCítance pro 7. ročník... Hned vedle Kainara a jakeše...
Modrá_kočka
07. 04. 2005
---inu, cítím se trochu jako tenkrát na Letné, kdy mě Havel vodstrčil vod mikrofonu, zvíře jedno!
Nicollette
07. 04. 2005
no prej sem měl u tebe už jeden bod..nedostanu druhej plosíííím. nebo budu dělat brekekekééé :oD
Modrá_kočka
07. 04. 2005
já taky netvrdím že jsme to nádherné zvíře - delfín i když ten nick tomu má trošku připomínat...
nevík kdo jsou to lakotové :-D
bych řek, že ten tip je, ale spíš za ty komentáře, než za samotnou báseň :-D
Lakotové jsou lakotní indiáni :-), a protože jsou lakotní, nekupují zbytečně další knihy.
Modrá_kočka
07. 04. 2005
Noe1: a to si tu bibli pujčujou ještě žejo.
modrá_kočka co to je? pižlíme se na klopotě?
inlajn: no to si piš že žijou :-D
Sobí_Hnusec
07. 04. 2005
Ano, v nás....a .tak nějak.......i bariéry jsou----v nás, předsudky, tak nějak, abych tak řekl...........také!!!!!!!!! A.................ach ne, již dost!