Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKudy na Stránskou skálu?
09. 04. 2005
6
0
1779
Autor
numi
Na hlavní nádraží
v poledne dorazit,
v bufetu oběd si dát,
zapít to smetanou
brněnských dělníků
(u piva s nimi se smát).
Desítka? Nastoupit
- v tramvaji stát,
hodinky zahodit,
mohli by lhát, pak
kochat se městem
než zmizí v zádech
jak zvířený prach.
Na konečné vystoupit,
do kopce se dát,
dívat se pod nohy
(Koniklec netrhat!),
nahoře usednout,
chvilinku posečkat,
na měsíc, na hvězdy,
síly zas posbírat.
Vyrazit zpátky
do městské náruče,
vyvenčit psa,
obout si papuče,
přečíst si noviny.
A tesně před spaním,
na všechno vzpomínat.
když já opravdu v brně poetiku nevidím, to je to... možná kdysi... kdysi dávno, dnešní město brno má podle mýho názoru k poezii daleko
No, sakra, a nedávno mi ta desítka ujela, tak jsem sednul na vlak a odjel do Luleče a stálo to moc peněz, koupaliště tam bylo zavřené, tak té desítky jsem se přece dočkal, stála čtrnáct korun, byla nedobrá a pod míru, spravil jsem to dvanáctkou a odešel jsem na vlak zpět ( měl jsem zpáteční), jel jsem ve vagóně sám a když přišla průvodčí, divně jsem si ji prohlížel a ona se jenom usmívala... a protože desítka s dvanáctkou vybudili ve mně další chutě, neváhal jsem zakoupit je i v lahvové podobě, pak jsem chodil, konzumoval, prohlížel si středoškolská maturitní tabla a bylo mi smutno... asi ve tři ráno jsem se probral na lavičce pod Špilasem, vhodná doba pro noční (ranní) rozvoz domů, kde do odpoledne spát a probudit se s tím, že se nic nezměnilo...
Promiň, nechal jsem se unést, vícekrát už to neudělám.
Osmý žalm je hezký...*
v bufíku na brněnském nádraží jsem taky onehdá (v létě) poobědvala a pokecala :-) ... a před spaním vzpomínám ... tip
Vika - jo taaaaaak... Tak ted jsi mne uz uplne dostala... No, jo stydim se... A omlouvam se za zamenu pohlavi... ;o) Dik za upozorneni. Mej se.
pěkný a vzhledem k tomu že do brna to mám co by kamenem dohodil a za 15 minut dojel IDS JMK tak to možná pujdu skusit podle návodu tip *
Kytkou_vypíchnutý_voko
09. 04. 2005
děkuji za krásný výlet... a roste tam koniklec, který je vzácný.... dílko mě moc zaujalo... těším se na další... TIP
Delph - doporučuji. Koniklec nekvete dlouho, takže co nejdříve... ;o) Dík za zastavení.
Kytkou_vypíchnutý_voko - Díky za návštěvu a za rozesmátí. Skvělá přezdívka... ;o)
vesuvanka - díky za vše. Tohle ale ještě nebylo zmiňované dílko o Konikleci. Tam ještě dělám nějaké úpravy. Ale je z toho stejného dne... ;o)
Yrdy - Jojo. Lozilo se tam moc dobře. Ještě pamatuju mnoho setkání se zajímavými lidmi. Dík za návštěvu...
Vika - no jo, ono se nastupuje do desítky, co? Ja říkám i na... Ale když se to tak vezme doslova, tak je to fuška. To fakticky jo... ;o))
Vika - ona tam jezdi tramvaj desitka - viz prolog... ;o) Teda jestli jsi to nemyslel ze srandy... ;o)