Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČlověk bagr
19. 04. 2005
2
0
1260
Autor
Kubi11
Stojí bagr na planetě
hrabe ze všech sil
jenom velký kráter
tady po něm zbyl
hrabal celej den
a hrabal celou noc
chtěl velký peníze
a taky velkou moc.
Na planetě už nemá kdo stát
neni co hrabat
neni co bagrovat
protože všechno je shrabaný
všechno je zničený
a lidi zabitý
ležeji na zemi.
Válej se v prachu
válej se v špíně
chtěli se mít dobře
a dopadli bídně
hrabali s radostí
bez úcty a pokory
teď sou z nich jen
špinavý mrtvoly.
Augustin_Šípek
19. 10. 2005Nicollette
19. 04. 2005
Lapidárně vyjádřeno, co nás čeká a co nás nemine, líbí obsah, trochu doladit formu - T
Nojo, tak zase jedna moralitka :)))
>>Nicolette: Představuješ si to moc idealisticky. Ale je fakt, že energii budeme nejspíš vyrábět jadernou fúzí vodíku, která nemá žádnej blbej odpad. Odpad z továren samozřejmě bude - nebo si myslíš, že se kvůli ropě přestanou vyrábět prací prášky? :-)
A navíc - nedostatek ropy zřejmě utáhneme my - poněvadž jsme na tom hospodářsky docela dobře - ale drtivá většina zemí světa si nebude moct dovolit stavět masově tokamaky, takže se vrátí o pěknejch pár let zpátky. Což je vzhledem k masové urbanizaci ohromnej problém - třeba distribuce potravin, atd. Takhle se to řetězí pořád dál, ale tohle asi není to správné místo pro takovou dedukci. Jenom uzavřu - vyplývá z toho nové stěhování národů. Beze srandy.
Nicollette
19. 04. 2005
Žiju tady a nejsem idealista :) My jako Evropa, a vůbec celá euroatlantická civilizace. Mimochodem - víš třeba o tom, že Německo a Francie uvažují o zrušení vývozu zbraní do Číny? Že hladomor a hospodářská krize v Číně se čeká do sedmi let? Že Pentagon vytvořil v roce 2001 zprávu, kterou ovšem z obav před panikou veřenosti zveřejnil až 2003, v níž předpokládá začátek válek o vodu okolo roku 2010? Že Jihoafrická Republika má jednu z nejlepších mobilních houfnic na světě?
Nechci panikařit, ale jsem realista :) Nemá cenu se o tom rozepisovat zde, celý problém je mnohem složitější, ale je fakt, že existujou i optimistické možnosti budoucnosti..
Já nechci rejpat, ale občas se mi zdá, že drtivá většina lidí v pohodě domova mileráda zapomíná na to, co se děje venku.
Nicollette
19. 04. 2005
To já nevím, protože tě ani trochu neznám, a ani jsem to neřekl. Jenom jsem řekl, že já nejsem idealista.
Ale co se týče Vyšších sfér Země... ano, to je idealismus :)