Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZrcadlo
Autor
Anis
Nebylo to tak zlé. Chyběl už jen kousek. Doplazila se k zrcadlu a těžce oddechovala.
Opustila jí všechna síla. Ne. Nemohla se podívat. Ještě ne. Bála se. Tak moc se bála té,
co se na ní bude dívat . . .
Bylo jí mdlo. Žaludek sevřený prázdem. Vydechla a otevřela oči.
Věděla to. To přece není možný, takhle to nemůže být. Vždyť se tak snaží. Tak proč?
Slepá agonie. Zaryla nehty do kůže. Bolest, cítila tupou bolest a na předloktí se objevily
dva krvavé pramínky.
Nepotřebuje ho. Nesnáší ho ... je odporné a těžké. Její vlastní tělesná schránka jí byla
cizí a nepřijatelná. Chtělo se jí zvracet. Byla tak zhnusená. Vlastním tělem i sebou.
Nedokáže to. Nikdy to nedokáže. Proč musí být tak děsně nemožná a tlustá ...
Otupěle se kolíbala ze strany na stranu a plakala. Dolehla na ni ospalá malátnost.
Zavřela oči. Už nedokázala zachytit jedinou myšlenku. Slyšela hlasy, ale slova nedokázala
vnímat. Duše vylétla někam vzhůru a tělo nechala na zemi. Bylo jí krásně ...
Taková by chtěla být. Lehká a krásná. A pak už dokáže všechno na světě ...
* * *
Něco jí vyrušilo. Byla jí zima a ze zrcadla se na ni mračila cizí holka ...
Podařilo se jí vstát a dojít k posteli. Ztěžka na ni dopadla.
Zítra to zkusí jinak. Už ne celé dva plátky chleba. Musí jí stačit jen jeden. Ona to dokáže.
Ten boj prostě vyhraje.