Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ hlavy
Výběr: Print, Lyryk, egil, dream, Fouckault
03. 05. 2005
20
0
7440
Autor
Bix
o vôňu
zavadili vlasy
derúce sa von z hlavy
ako budúce korene
si dokonalá..proste se dokazes inteligentne postavit kritice...jsi vážně skvělá, milujem ta!
coze?to je uplne divny. vohrany. vlasy jako vetve a koreny...stary...telo jako kmen...clowek ako tvor...noco to je,?maximalne neoriginalni hricka
Trick: V určitom smere s Tebou súhlasím. Ale niekedy aj rovnaké slová môžu sprostredkovať iný význam. Práve pre širokosť významov, čo sa za slovami ako korene, vlasy atď. skrýva.
Vďaka za názor.
Tak to už je potom problém :o)
Ale niektoré myšlienky, ktoré chce človek sebe povedať, zvíťazia nad básňou :o) (A je to tak asi najlepšie)
Daša: Hm...ak tým myslíš mňa, tak si ma dosť nemilo prekvapila. Nepíšem kvôli výberom.
tři_černí_mravenci
03. 05. 2005Aššurballit
03. 05. 2005
Ašš: To nie je náhoda. Často ma v nejakom odbobí prenasledujú motívy, ktoré musím vypísať :o) Až kým sa to ako tak nepodarí, vracajú sa :o)
Aššurballit
03. 05. 2005
Ašš: Je to tak dobre, že každý máme svoju polohu a vyjadrovanie. Dôležité, s ako silou to dokáže ukázať to za tým...samozrejme, najradšej som, keď sa v básni, próze (aj keď tam je to trochu inak) dá nájsť "vlastný" význam pre každého...
Aššurballit
03. 05. 2005
Ašš: Ja mám presne opačnú tendenciu. Buď rád, že si nevidel moju diplomovku :o))
Snažím sa naučiť povedať niečo zrozumiteľnejšie :o)
Hej, hej, ako učiteľovi sa Ti to bude hodiť! (Viem dobre, mama je učiteľka, ja som s učiteľstvom skončila s bábikami :o)
Aššurballit
03. 05. 2005
Hej, je to úplne o inom, včera som sa tiež pobavila na dosť odbornej stati o PR, ale bola skvele napísaná.
Bože, ja už som Ti aj o loptách hovorila? (Otras!)
Inak - prezraď mi, kto bol Aššurballit.
Aššurballit
03. 05. 2005Aššurballit
03. 05. 2005
No, chcela som vedieť, či nie je nejaká spojitosť. To meno je pre mňa "niekde som to počula", ale zmysel žiaden. Teraz už viac :o)
Aššurballit
03. 05. 2005Aššurballit
03. 05. 2005Aššurballit
03. 05. 2005Aššurballit
03. 05. 2005
Kořeny vlasů..****
Shodou okolností; četl jsem, nedávno; krásná konvergence:
Galway Kinnel: Noc v Lese
Na zemi
vedle mne spí žena. Pramen
vlasů jí splývá
... a váhavě
dotýká se hlíny, jako by zkoušel
zapustit kořen.