Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsud vecneho opilca
Autor
verbum
Ked sedis v nocnom podniku a lejes do seba jedno pivo za druhym, vacsinou ti znie v usiach kvalitna rockova hudba. Vtedy mas strasnu chut nastupit na prvy vlak a precestovat cely svet. Zbalit prvu pipku co stretnes v uliciach mesta a poriadne si s nou zasukat. Rozplakat sa nad kazdou kravinou ako sentimentalna zenska. Vypit galony jamajskeho rumu a vyfajcit kvantum kubanskych cigar, co v teplom lone za par centov usulaju opalene mlade kurvicky. Spachat samovrazdu a navzdy sa tak vymazat ludom z pamate. Rozosmiat cely nespravodlivy svet a vysmiat sa vsetkym tvojim priatelom a znamym. Nakopat arogantneho barmana do guli. Zadrzat aspon cast penazi, ktore si este nestihol prepit. Dobyt cely siri svet a znasilnit siedmeho trpaslika. Utopit v polievkovej lyzicke nesplnene sny, co ta uz par rokov okradaju o pokojny spanok a kus mizerneho zivota. Zalietat si v oblakoch a nikdy viac nepristat na hlupej zemi.
Sam vsak velmi dobre vies, ze len co sa rano prebudis, pocitis strasne suchoty, v hlave ti bude trieskat hlasnejsie nez v kamenolome a ked z poslednych sil vyvratis zvysky predoslej vecere, svet sa opat vrati do starych zabehnutych kolaji. Tak to jednoducho musi byt a ty s tym nenarobis absolutne nic...