Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepomeranč s peckami jara
28. 04. 2005
11
0
2362
Autor
Jarri
Jsme červená
a žlutá
A oranžová v našem srdci
Mezi našimi těly
Ať nás nikdo nevidí
Uprostřed noci
Skromný život na paletě barev
Žádný malíř
Žádné plátno
Každý štětec suchý
Asi špatná doba
To bude tou nocí
Nebo jarem…
Třeba na podzim
Se kouknem spolu do světa..
Z korun stromů
Ze západu slunce
Z ohně v krbu
Z květiny
na hrobě
čím víckrát to čtu, tím víc Tě v tom vidím a tím víc Ti rozumim.. Hrozně ráda se k Tvým dílům vracím, ale mohl bys zas napsat něco nového - myslím, že s inspirací nemáš problém.. ;)
A souhlasím s Leenaiem - styl a nápad je super!
Dost mi to dalo práci..nevim, jestli je tak důležitá ta barevnost a rozházenost, ale dost mě ruší... Jinak pěkný!
Slza_hvězd
09. 05. 2005
když ono by to bez těch sloupců nedávalo asi smysl,každej je něčím specifickej..zkus to překousnout..
když jsem byla malá a máma čekala bráchu pořád jsme jedli volská oka... od té doby žlutá pro mě problém... jako dítě jsem zvracela... už ne - jen brní kolem žaludku... no kousla jsem nakonec... dobrý t.
pozorovatel
08. 05. 2005pozorovatel
08. 05. 2005
tož to bylo omylem..já tam do těch avíz kliknul,aniž bych o tom věděl.. :-) . . to bude tím ránem!
pozorovatel
08. 05. 2005pozorovatel
04. 05. 2005
má to strašně podzimní barvy...
a je to... nevim... takový... něžný... pěkný
jako velký lízátko.... líbí se mi to
text je skvělý, atmosféra skvělejší :-) no to, jsem zmanipulovaná hezkou muzikou v hlavě:)