Ahooj... i po 18 letech je suprová :-)
Jestli Ti něco závidím, tak těch jednadvacet...
dodávám, že sílu nikdy na žádných zbytečnostech nepromrháš, protože všechno má vždy nějaký smysl !!!
...chvála od Tebe vždy potěší....dík!!!
Moc hezké, barevně i jinak. Škoda, že už mi dávno bylo. Také bych si to dala nástěnku. Tip
Hezké + krásně graficky zpracované
Takže TIP***
to Zuzu: dík! Bohužel nevím, jak vrátit čas!! :-))
to inlajn: dík za názor!! Na nástěnce to mají kočky - Modrá a Hessulim, tak to aspoň nejni napsaný zbytečně!!:-))
to M_kočka: Tvé uznání mě těší!! :-) Stačí, jako poděkování podrbat za ouškem?? :o)))
to Sarrah: veliký díííík!! :-))
Z toho si nic nedělej..každý věk má svou krásu...:-))) A taky svou sladkost....:-))))
mě můžeš podrbat KDEKOLI chceš ;o))
ale myslím, že ouško bude nejlepší ;)
...víš já tyhle výčty, a eště barevný, nemusim, ale esi někomiu udělalo radost...:)
protože mi teď je JEŠTĚ!!! dvacet jedna a zapůsobilo to na mě, dávám tip.
Zároveň vytiskávám a lepím si to na nástěnku
To je moc hezká gratulace k narozeninám.... oslavenec bude mít jistě radost..... TIP
Gabe, krásný a moc, děkuju :-).. tímhle jsi mě moc, moc potěšil...hrozně se mi líbí, Ty teď určitě víš, kam jí dám :-)), T*
To je jako Černého Balíček karet :o)
.... budu archivovat 21 let, pak to použiju ......
adélka, ... protože ti není podobná .... by ti pak jistě dala tip, teď ti ho dám já.
Píšeš čím dál líp
posílám Ti TIP.
Opravdu se povedla.
přeji vše krásné ke krásnému dni, milá Rebelko.Pro Tebe, Gabe, obrovský TIP -napsal jsi pravdu - velice, velice citlivě!
to Modrá_kočka: 21 Ti závidím!:-) A dokonce si to dáváš na nástěnku?? :-)) Tisíceré díky!! :-))
to Vesuvanka: je pro mě velkým potěšením Tě přivítat na mých stránkách! Díky!
to Reb: aspoň se spolu nebudou bát!! Tobě taky závidím 21!!
to REDHOT: :o)
to Jehe: možná si mě minule vyprovokoval!! :o) Dík!!
to Sacco: Blahopřeju k Adélce - za 21 let bude asi všechno jinak!! Díky!! :-))
to DRAHT: Ty seš daleko lepší!!
to Hessulim: si hodná - dík!!
to Vissel: já se polepším!:-) Dík za kritiku!
to zelva: díky za típek!! :-))
Vissel_: jsi k narozeninovému přáníčku zbytečně náročná,o)
přečti si aut. verča87, to je ušatý i diskuze
pěkné moc...ach jak sladké to bylo, když mi tolik bylo....tip
...času je málo(snad), souhlas, iníáč snad na tu nástěnku jo............
gab1: no jasně - jako inspirejš, víš, až na mě zase poleze endogenní deprese ;-)
ano, největším uznáním autora není Nobelovka, ale Nástěnka - hlas/vkus lidu! :) ale co mám dělat, když mě to dílko dostalo?!
.)
pěkné přáníčko.......tííííp